Pracownicy Coca-Coli byli zachęcani do bycia „mniej białymi” w ramach szkolenia firmy w zakresie różnorodności – poinformował we wtorek New York Post. Materiał online został usunięty z sieci po oburzeniu internautów.

Jak poinformował we wtorek portal New York Post, pracownicy Coca-Coli byli zachęcani do bycia „mniej białymi” w ramach szkolenia firmy w zakresie różnorodności.

Kurs „w obliczu rasizmu” był oferowany przez LinkedIn Education i był wykorzystany przez firmę.

„W Stanach Zjednoczonych i innych krajach zachodnich biali ludzie są uspołeczniani, aby czuć, że są z natury lepsi, ponieważ są biali” – głosi jeden ze slajdów, który wzburzył internautów.

Inny slajd głosi: „staraj się być mniej biały”, a następnie dodaje: „bądź mniej uciążliwy”, „słuchaj”, „wierz” i „zerwij z białą solidarnością”.

Karlyn Borysenko, która opublikowała sprawę w mediach społecznościowych twierdzi, że ​​zrzuty ekranu zostały jej przesłane przez „wewnętrznego demaskatora” z Coca-Coli, który powiedział jej, że kurs jest „wymagany”.

Zobacz też: Węgry: Coca-Cola ukarana grzywną za kampanię reklamową promującą LGBT

W poniedziałek LinkedIn podało, że usunęło kontrowersyjny kurs.

„Kurs Konfrontacja z rasizmem z udziałem Robin DiAngelo nie jest już dostępny w naszej bibliotece kursów, na prośbę zewnętrznego dostawcy treści, od którego otrzymaliśmy licencję” – przekazała w e-mailu Nicole Leverich, wiceprezes ds. komunikacji LinkedIn.

Leverich kontynuowała: „Zapewniamy szeroką gamę treści edukacyjnych, w tym ponad 270 kursów poświęconych różnorodności, integracji i przynależności. Będziemy nadal dodawać nowe kursy, aby pomóc ludziom zdobyć umiejętności potrzebne do odniesienia większych sukcesów w karierze, w tym podstawowe umiejętności, których wszyscy potrzebujemy, aby być skutecznymi współpracownikami i pomagać budować bardziej sprawiedliwą przyszłość”.

W międzyczasie DiAngelo stwierdziła, że nie wiedziała, że ​​została przedstawiona na kursie. „Załączone slajdy nie zostały stworzone przez dr DiAngelo” – powiedziała jej przedstawicielka Caitlin Meyer. „Nie zdawała sobie sprawy, że filmy zostały ponownie zredagowane w ten sposób lub że były reklamowane jako kurs / szkolenie w zakresie walki z rasizmem”.

Zobacz też: Szef ONZ uznał “biały suprematyzm” za ponadnarodowe zagrożenie

Pilnujemy wspólnych spraw

Zależymy od Twojego wsparcia
Wspieram Kresy.pl

Coca-Cola zaprzeczyła, że ​​szkolenie było obowiązkowe dla pracowników, podał NYP. Firma oznajmiła, że chociaż inicjatywa „Better Together” obejmowała dostęp do szkolenia z różnorodności na LinkedIn, kurs „nie była częścią programu nauczania firmy”.

„Będziemy nadal słuchać naszych pracowników i odpowiednio udoskonalać nasze programy nauczania” – oświadczyła korporacja.

Kresy.pl/New York Post

4 odpowiedzi

Zostaw odpowiedź

Chcesz przyłączyć się do dyskusji?
Nie krępuj się!

Leave a Reply

  1. Kojoto
    Kojoto :

    Prawdopodobnie juz prowadzą wewnętrzne śledztwo w celu wykrycia i zniszczenia źródła przecieku… od znajomego, który pracował kiedyś w pepsico słyszałem, że świąteczny żart i podarowanie innemu pracownikowi podarunku w postaci produktu konkurencji skończył się naganami i zwolnieniami.

  2. jaro7
    jaro7 :

    Ironią jest to że czarnoskóra działaczka która min nawołuje do NIE głosowania na “Demokratów” ,wzywa jednocześnie by biali oddawali sprawy do sądu o….rasizm wobec nich.Biała trzepnieta na umyśle DiAngelo stosuje rasizm wobec białych a czarnoskora jest temu przeciwna.!!!!Ja CC nie pije od czasu kiedy brali udział w obaleniu Trumpa.