Właściciel marek modowych Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY planuje otwarcie własnych salonów w Kazachstanie.

Informacje o planach inwestycyjnych firmy odzieżowej LPP podał portal ISBnews.pl.  „W Kazachstanie planujemy otwarcie naszych własnych salonów wszystkich pięciu marek. Tam są dwa główne miasta, w których jest łącznie kilka galerii handlowych, które mogą nas zainteresować” – powiedział portalowi wiceprezes firmy, Przemysław Lutkiewicz.

Pierwotnie LPP chciała zezwolić na otwarcie w najbogatszej środkowoazjatyckiej republice sklepów franczyzowych już w tym roku. Plan został jednak zmieniony i firma będzie dążyć do otwarcia zarządzanych przez siebie sklepów. „Zmieniliśmy zdanie i ta decyzja wymaga nieco więcej przygotowań niż w przypadku współpracy z lokalnymi partnerami biznesowymi, dlatego spółka zdecydowała się przesunąć debiut w tym kraju na 2018 r.” – Lutkiewicz mówi o perspektywie czasowej wejścia na kazachstański rynek.

Nie istnieje darmowe dziennikarstwo. Darmowa jest jedynie propaganda.

Przekaż 50 zł

Zwalczaj propagandę.

Wiceprezes LPP mówił także o innych obszarach jej zagranicznej ekspansji. Otwarty we wrześniu bieżącego roku salon w Londynie odwiedza dziennie 4-5 tys. osób, a w soboty nawet 6,5 tys. Firma chciałaby aby za pięć lat londyński sklep osiągnął przychód na poziomie 100 mln zł. LPP inwestuje także w Serbii, gdzie otworzył dwa sklepy marki Reserved i jeden Sinsay.

Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 6,02 mld zł w 2016 r.

Czytaj także: Ambasador Kazachstanu zachęca polskich inwestorów

isbnews.pl/kresy.pl




Zbierzmy 1000 stałych darczyńców i wyłączmy wszystkie zewnętrzne reklamy na Kresach. Pomóż nam zbudować solidną dziennikarską platformę, publikującą ekskluzywne, wysokiej jakości informacje, opinie i analizy, utrzymującą się wyłącznie dzięki zaufaniu Czytelników.

Kresy.pl są w 100% oddolną obywatelską inicjatywą, nie stoją za nami ani medialne konsorcja, ani rządowe dotacje. Naszym celem jest przeciwstawianie się wszelkim formom manipulacji opinią publiczną w Polsce. W dobie wojny informacyjnej nie ma zadania bardziej palącego niż odpowiedzialne wspieranie zaufanych mediów.

Wyłącz reklamy

Wesprzyj jednorazowo

0 odpowiedzi

Zostaw odpowiedź

Chcesz przyłączyć się do dyskusji?
Nie krępuj się!

Dodaj komentarz