Zorganizowanie międzynarodowej akcji informacyjnej “Stop Russia Now” zostało zlecone Bankowi Gospodarstwa Krajowego, łączny koszt kampanii wyniósł ponad 23,1 mln brutto – podał w środę portal Wirtualnemedia.pl. BGK zlecił prace w ramach kampanii Fundacji Instytut Badań Rynkowych i Społecznych oraz Tak Bardzo Group.

W kwietniu br. kampania “Stop Russia Now” została zainicjowana przez premiera Mateusza Morawieckiego. W pierwszej fazie objęła billboardy, które na mobilnych nośnikach trafiły na ulice wybranych europejskich miast, m.in. Paryża, Berlina czy Rzymu. Chodziło o poinformowanie światowej opinii publicznej o konsekwencjach rosyjskiej inwazji na Ukrainę. “Rusza kampania #StopRussiaNow. Grafiki wyruszające w Europę mówią: dość lawirowania w sprawie pomocy Ukrainie. Dość kluczenia i blokowania realnej pomocy. Dość taryfy ulgowej dla tyrana i mordercy. Trzeba zatrzymać Rosję teraz i przebić się przez mur europejskiej obojętności” – napisał na Twitterze Morawiecki, ogłaszając kampanię.

Odpowiedź na interpelację posła Michała Jarosa z Koalicji Obywatelskiej wskazuje, że realizację kampanii zlecono Bankowi Gospodarstwa Krajowego. BGK zlecił z kolei prace w ramach kampanii Fundacji Instytut Badań Rynkowych i Społecznych oraz Tak Bardzo Group.

“Dotychczasowe koszty międzynarodowej kampanii informacyjnej “Stop Russia Now!”, której celem jest poinformowanie opinii publicznej na świecie o konsekwencjach napaści Rosji na Ukrainę, w szczególności o kryzysie humanitarnym oraz wyzwaniach związanych z falą uchodźców wojennych kampanii to 23 138 220 zł brutto” – poinformowała rzecznik BGK Anna Czyż, w odpowiedzi na pytania portalu Wirtualnemedia.pl.

Zobacz także: Poseł PiS: Jeśli ukraińskie zboże pozostanie w Polsce, będzie to katastrofa dla polskiego rolnictwa

Czytaj także: Rau: Polacy sami nie udźwigną kosztów utrzymania uchodźców

wirtualnemedia.pl / Kresy.pl

2 odpowiedzi

Zostaw odpowiedź

Chcesz przyłączyć się do dyskusji?
Nie krępuj się!

Leave a Reply