Pułkownik Pawlikowski przekazuje wyniki śledztwa wewnętrznego

Parę godzin temu podaliśmyprzecieki po kontroli wewnętrznej BOR jakie zamieścił se.pl. Teraz podczas konferencji prasowej szef BOR pułkownik Pawlikowski podał, oficjalne ustalenia kontroli.

Według słów jego zastępcy, płk Jacka Lipskiego wewnętrzne instrukcje BOR dotyczące eklspoatacji opon były sprzeczne z wytycznymi producenta. Zostało już to zmienione – opony będą teraz zmieniane co 10 tys. a nie 20 tys. kilometrów nie rzadziej niż raz na dwa lata. Jak powiedział, nie miała znaczenia trasa po jakiej poruszał się prezydent, ani to, że wczesniej doszło na niej do innych wypadków.

Odpowiedzialność poniesie dyrektor odpowiedzialny za transport w BOR-ze, który straci pracę.

kresy.pl / onet.pl

7 odpowiedzi

Zostaw odpowiedź

Chcesz przyłączyć się do dyskusji?
Nie krępuj się!

Leave a Reply

  1. tagore
    tagore :

    Dokładnie to samo co ładowanie i rozładowywanie działa Leoparda ćwiczebnym pociskiem kilka razy.
    Tu wyleci odpowiedzialny za tolerowanie oponowej oszczędności , nie słyszałem o dorwaniu kogoś w MON-nie za wypadek w czasie ćwiczeń.

    tagore

  2. malkontent
    malkontent :

    Jakoś krzykacze o zamachu i widzących Putina na parkingu jak montuje bombę coś ucichli :-((( hehehe od początku wiadome było, że jak zawsze bylejakość, nie przestrzeganie procedur , hurra optymizm, debeściarstwo, …. i zwyczajne polskie niechlujstwo ;-((( Trochę cichutko ale jednak miedzy strofami można wyczytać, że powodem tego była ” dobra zmiana ” charakterystyczna dla PISdzielców zamiast fachowców dać miernych ale wiernych :-((( I tak w każdej dziedzinie . :-((( Dobra zmiana ale nie dla Polski i Polaków ;-((( Chociaż ostatnia wersja jest, że to jednak POpaprańcy coś im tam podrzucili w instrukcjach więc może jeddnak zamach ?? heheheh Lipski mija się z prawdą trasa po której poruszał się samochód miała jak najbardziej wpływ bo jeździli po kamieniach w górach i tam ją uszkodzili debeściaki hehehe

  3. leszek1
    leszek1 :

    Troche za malo danych, by mozna calkowicie wykluczyc wersje zamachu. Po pierwsze, dlaczego w zimie i w gorach nie uzywano samochodu z napedem na cztery kola – DLACZEGO ? Po drugie, dlaczego i kto zmienil fabryczna instrukcje uzytkowania opon w samochodzie prezydenta – DLACZEGO i KTO ? Po trzecie, dlaczego ta opona miala tak wysokie cisnienie, ze eksplodowala, rozrywajac sie na drobne kawalki podczas normalnej jazdy – DLACZEGO ? Nie wiemy z jaka szybkoscia poruszala sie kolumna prowadzona przez pierwszy samochod. Jezeli szybkosc byla za duza dobrze byloby wiedziec czy prowadzacy wiedzial, ze prezydent jedzie samochodem z jednym napedem i czy wiedzial, ze opony w tym samochodzie maja zmieniona fabryczna instrukcje.

    • kojoto
      kojoto :

      skąd te bajeczki? “dlaczego ta opona miala tak wysokie cisnienie, ze eksplodowala, rozrywajac sie na drobne kawalki” Skąd Ty to w ogóle wytrzasnąłeś? No i znowu kwiatek… kierowca nie mógł nie wiedzieć, że auto nie jest AWD, w przypadku BMW 7 to chyba jest oznaczane X tak słyszałem, ale pewien nie jestem. w każdym razie w wielu autach da się wyłączyć napęd na jedną z osi, albo włączyć – zależnie od upodobań i warunków.