Portal Wirtualne Media podsumował wyniki sprzedaży czołowych tygodników w Polsce. Najszybciej ubywa czytelników pisma Tomasza Sakiewicza.

Według danych opublikowanych we wtorek przez portal Wirtualne Media, najlepiej sprzedającym się tygodnikiem w Polsce jest „Gość Niedzielny”. W kwietniu średnia sprzedaż tego pisma wyniosła 119 173 egzemplarzy, czyli o 3,01% więcej w stosunku rok do roku. Na drugim miejscu pod względem średniej sprzedaży w kwietniu znalazła się „Polityka”, z wynikiem 100 007 egz. i wzrostem o 3,69%.

Nie istnieje darmowe dziennikarstwo. Darmowa jest jedynie propaganda.

Przekaż 50 zł

Zwalczaj propagandę.

Na trzecim miejscu znalazła się polska edycja „Newsweeka”. Z wynikiem 78 235 średniej sprzedaży w kwietniu odnotowała jednak poważny spadek, aż o 15,46% rok do roku.

Mniejszą sprzedaż odnotował tygodnik „wSieci”42 211 egz., po spadku o 7,97 proc. Również prawicowe „Do Rzeczy” sprzedawało się w liczbie 33 734 egz. Także i ta redakcja odnotowała spadek o 4,7%.

Największy wzrost sprzedaży w stosunku do poprzedniego roku odnotował w kwietniu „Tygodnik Powszechny” – o 3,86%, do średniej sprzedaży 30 033 egz.

Natomiast największy odpływ czytelników nastąpił w przypadku „Gazety Polskiej”. Spadek średniej sprzedaży w przypadku tego tygodnika wyniósł w ciągu roku aż 26,08%, do kwietniowego poziomu 21 338 egz.

Czytaj także: Prawie połowa reklam w „Gazecie Polskiej Codziennie” to materiały wykupiona przez państwowe spółki

wirtualnemedia.pl/kresy.pl

„Gazeta Polska” odnotowała największy spadek sprzedaży wśród tygodników
5 (100%) 13 głosów.




Zbierzmy 1000 stałych darczyńców i wyłączmy wszystkie zewnętrzne reklamy na Kresach. Pomóż nam zbudować solidną dziennikarską platformę, publikującą ekskluzywne, wysokiej jakości informacje, opinie i analizy, utrzymującą się wyłącznie dzięki zaufaniu Czytelników.

Kresy.pl są w 100% oddolną obywatelską inicjatywą, nie stoją za nami ani medialne konsorcja, ani rządowe dotacje. Naszym celem jest przeciwstawianie się wszelkim formom manipulacji opinią publiczną w Polsce. W dobie wojny informacyjnej nie ma zadania bardziej palącego niż odpowiedzialne wspieranie zaufanych mediów.

Wyłącz reklamy

Wesprzyj jednorazowo

3 odpowiedzi

Zostaw odpowiedź

Chcesz przyłączyć się do dyskusji?
Nie krępuj się!

Dodaj komentarz