Portal Wirtualne Media podsumował wyniki sprzedaży czołowych tygodników w Polsce. Najszybciej ubywa czytelników pisma Tomasza Sakiewicza.

Według danych opublikowanych we wtorek przez portal Wirtualne Media, najlepiej sprzedającym się tygodnikiem w Polsce jest “Gość Niedzielny”. W kwietniu średnia sprzedaż tego pisma wyniosła 119 173 egzemplarzy, czyli o 3,01% więcej w stosunku rok do roku. Na drugim miejscu pod względem średniej sprzedaży w kwietniu znalazła się “Polityka”, z wynikiem 100 007 egz. i wzrostem o 3,69%.

Na trzecim miejscu znalazła się polska edycja “Newsweeka”. Z wynikiem 78 235 średniej sprzedaży w kwietniu odnotowała jednak poważny spadek, aż o 15,46% rok do roku.

Mniejszą sprzedaż odnotował tygodnik “wSieci”42 211 egz., po spadku o 7,97 proc. Również prawicowe “Do Rzeczy” sprzedawało się w liczbie 33 734 egz. Także i ta redakcja odnotowała spadek o 4,7%.

Największy wzrost sprzedaży w stosunku do poprzedniego roku odnotował w kwietniu “Tygodnik Powszechny” – o 3,86%, do średniej sprzedaży 30 033 egz.

Natomiast największy odpływ czytelników nastąpił w przypadku “Gazety Polskiej”. Spadek średniej sprzedaży w przypadku tego tygodnika wyniósł w ciągu roku aż 26,08%, do kwietniowego poziomu 21 338 egz.

Czytaj także: Prawie połowa reklam w “Gazecie Polskiej Codziennie” to materiały wykupiona przez państwowe spółki

wirtualnemedia.pl/kresy.pl

3 odpowiedzi

Zostaw odpowiedź

Chcesz przyłączyć się do dyskusji?
Nie krępuj się!

Leave a Reply

  1. lp
    lp :

    Gazeta Polska = Gazeta Wyborcza, ino że póki co po różnych stronach barykady (?…). Tego czytać się nie da, ponieważ wypociny pana Sakiewicza i jego ferajny obrażają inteligencję normalnego człowieka.