Portal Wirtualne Media podsumował wyniki sprzedaży czołowych tygodników w Polsce. Najszybciej ubywa czytelników pisma Tomasza Sakiewicza.
Według danych opublikowanych we wtorek przez portal Wirtualne Media, najlepiej sprzedającym się tygodnikiem w Polsce jest “Gość Niedzielny”. W kwietniu średnia sprzedaż tego pisma wyniosła 119 173 egzemplarzy, czyli o 3,01% więcej w stosunku rok do roku. Na drugim miejscu pod względem średniej sprzedaży w kwietniu znalazła się “Polityka”, z wynikiem 100 007 egz. i wzrostem o 3,69%.
Na trzecim miejscu znalazła się polska edycja “Newsweeka”. Z wynikiem 78 235 średniej sprzedaży w kwietniu odnotowała jednak poważny spadek, aż o 15,46% rok do roku.
Mniejszą sprzedaż odnotował tygodnik “wSieci”42 211 egz., po spadku o 7,97 proc. Również prawicowe “Do Rzeczy” sprzedawało się w liczbie 33 734 egz. Także i ta redakcja odnotowała spadek o 4,7%.
Największy wzrost sprzedaży w stosunku do poprzedniego roku odnotował w kwietniu “Tygodnik Powszechny” – o 3,86%, do średniej sprzedaży 30 033 egz.
Natomiast największy odpływ czytelników nastąpił w przypadku “Gazety Polskiej”. Spadek średniej sprzedaży w przypadku tego tygodnika wyniósł w ciągu roku aż 26,08%, do kwietniowego poziomu 21 338 egz.
Czytaj także: Prawie połowa reklam w “Gazecie Polskiej Codziennie” to materiały wykupiona przez państwowe spółki
wirtualnemedia.pl/kresy.pl
Pewnie jakby ją nazwali jak należy czyli gazeta żydowska, to by im sprzedaż w izraelu wzrosła
Gazeta Polska = Gazeta Wyborcza, ino że póki co po różnych stronach barykady (?…). Tego czytać się nie da, ponieważ wypociny pana Sakiewicza i jego ferajny obrażają inteligencję normalnego człowieka.
ta “barykada” istnieje tylko w zakresie walki o stolki, to jest defacto wewnetrzny konflikt w POPiS.