Portal wPolityce.pl zlecił wykonanie sondażu, w którym Polaków zapytano o to, czy istnieje ideologia LGBT. Okazało się, że opinie Polaków w tej kwestii są dość równo rozłożone.

W sondażu przeprowadzonym przez pracownię Social Changes twierdząco na pytanie „Czy według Pani/Pana istnieje ideologia LGBT?” odpowiedziało 33 proc. respondentów, czego 15 proc. było przekonanych, że taka ideologia istnieje, podczas gdy 18 proc. wybrało odpowiedź „raczej tak”.

Nieco większa grupa ankietowanych (37 proc.) uważała, że ideologii LGBT nie ma. Zdecydowane poglądy w tej kwestii miał co czwarty (25 proc.) uczestnik sondażu. 12 proc. wskazało na odpowiedź „raczej nie”.

Niemal co trzeci ankietowany (30 proc.) nie miał zdania w tej kwestii (odpowiedź „trudno powiedzieć”).

Radykalnie w kwestii istnienia ideologii LGBT różnią się opinie wyborców ugrupowania rządzącego (występującego w sondażu pod nazwą „Zjednoczona Prawica”) oraz Koalicji Obywatelskiej. 60 proc. zwolenników PiS i jego koalicjantów uważa, że ideologia LGBT istnieje, podczas gdy takie samo zdanie ma tylko 12 proc. zwolenników KO.  Przeciwnego zdania było 22 proc. wyborców ugrupowania rządzącego oraz 73 proc. wyborców KO.

Social Changes przeprowadziło sondaż w dniach 2-5 października 2020 roku metodą CAWI na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie 1076 Polaków.

Pilnujemy wspólnych spraw

Zależymy od Twojego wsparcia
Wspieram Kresy.pl

CZYTAJ TAKŻE: Sąd w Gliwicach: tłumaczenie, że LGBT to nie ludzie, a ideologia jest przymykaniem oczu na rzeczywistość

Kresy.pl / wpolityce.pl

Zbierzmy 1000 stałych darczyńców i wyłączmy wszystkie zewnętrzne reklamy na Kresach. Pomóż nam zbudować solidną dziennikarską platformę, publikującą ekskluzywne, wysokiej jakości informacje, opinie i analizy, utrzymującą się wyłącznie dzięki zaufaniu Czytelników.

Kresy.pl są w 100% oddolną obywatelską inicjatywą, nie stoją za nami ani medialne konsorcja, ani rządowe dotacje. Naszym celem jest przeciwstawianie się wszelkim formom manipulacji opinią publiczną w Polsce. W dobie wojny informacyjnej nie ma zadania bardziej palącego niż odpowiedzialne wspieranie zaufanych mediów.

Wyłącz reklamy

Wesprzyj jednorazowo

0 odpowiedzi

Zostaw odpowiedź

Chcesz przyłączyć się do dyskusji?
Nie krępuj się!

Dodaj komentarz