Polskie firmy przewozowe obsługujące fabryki Volkswagena straciły swoje kontrakty. Koncern nakazał swoim spółkom by przestawiły się one na niemieckich przewoźników- nawet jeżeli ma to więcej kosztować.
Adam Jędrych z Kujawsko-Pomorskiego Stowarzyszenia Przewoźników Międzynarodowych podaje, że niemiecki koncern zmienił swoją politykę co do przewoźników.
Nasze firmy, które od lat obsługiwały polskie fabryki Volkswagena, straciły w styczniu kontrakty. Koncern po cichu polecił zakładom, by zlecenia szły do niemieckich przewoźników, nawet jeśli są drożsi– powiedział Jędrych „Rzeczpospolitej”
Twitter/KRESY.PL
Zawsze niewykorzystane ciężarówki można będzie użyć jako zaplecze logistyczne nato. Dzięki “sensownej polityce ” władz ,krajowym przewożnikom strasznie zaczyna się kurczyć obszar działania.
Przewoźnicy powinni zacząć blokować niemieckie ciężarówki i uniemożliwić im realizowanie tej polityki. Taka blokada na terytorium Polski i wymuszenie transportu tych towarów po Polsce wyłącznie przez przewoźników polskich mogłoby wyrównać straty właścicieli firm przewozowych.
dlatego właśnie parchy i polskojęzyczni zdrajcy, którzy tak mówili, powinny iść na szubienicę
Volkswagen nieźle się podłożył ,można ich dorwać w polskim sądzie. Inicjatorem muszą być polscy przewoźnicy. W okresie międzywojennym Niemcy próbowali prowadzić wojnę handlową z Polską,
skończyło się to dla nich porażką.
tagore
Tagore, jeżeli polscy przewoźnicy nie są w stanie zawieźć produktów VW do Rosji, to po cholerę tej firmie tacy przewoźnicy? W sądzie to VW może dorwać polskich przewoźników, za nierealizowanie zakontraktowanych przewozów.
Koncern polecił swoim firmą zerwać umowy z polskimi przewoźnikami z przyczyn politycznych,bez względu na ewentualne koszty.To ,że wykonywały one przewozy na rzecz Niemców od lat nie ma znaczenia.
tagore
Przyczyn politycznych nikt nie udowodni, a nierealizowanie umów łatwo udowodnić.
Mają wozić to Niemcy nawet jeśli by było drożej?
Toż to uderzy po kieszeni polskich pracowników, Blokada tych TIRów jak najbardziej wskazana. W ramach promocji zapewnić im też “karty stałego klienta” u polskich wulkanizatorów. Niech se chłopaki dorobią.
Patrząc na to tak na spokojnie widzi się kompletny prymitywizm myślenia politycznego niemieckich elit politycznych. Rozdrażnienie niepokornością polskiego Rządu i podatkami ,przekłada się na bezsensowną agresywną politykę konfrontacji gospodarczej. Może to też być próba szantażu wobec Polski w związku z podatkiem od cen transakcyjnych. Z końcem marca minie termin składania korekty za pięć lat wstecz. Całkiem realne ,że kwota niezapłaconego podatku wisząca nad tą firmą przyprawia zarząd o atak paniki.
tagore
Pisałem i powtórzę: jeżeli polskie firmy nie mogą wozić towarów do Rosji, to każda firma, która do Rosji wysyła swoje towary, a nie tylko VW, zrezygnuje z usług polskich firm transportowych. VW zaczął, a teraz posypią się kolejne rezygnacje z polskich firm.
Tym kończy się wymachiwanie szabelką na ruskich przez opojów PO, a teraz przez bezrozumne PIS. Niedługo Polskie firmy transportowe zostaną wyprzedane i przejdą pod niemieckie bandery. Transport się ruszy, z tym, że już nie w polskich rękach.
Niemcy w okresie miedzy wojennym prowadzili wojnę handlową z Polską ,kiepsko na tym wyszli.
tagore