“Wczoraj premier Ewa Kopacz chwaliła w mediach sieć Biedronka. Środowisko handlu jest oburzone tą wypowiedzią” – czytamy w oświadczeniu Polskiej Izby Handlu.

Jak już pisaliśmyEwa Kopacz wystąpiła w programie “Dziś wieczorem” w TVP Info. W swoich wypowiedziach opowiedziała się przeciw opodatkowaniu sklepów wielkopowierzchniowych i zachwalała sieć sklepów Biedronka należącą do portugalskiego konsorcjum.

Nie godzi się, aby premier Polski reklamowała konkretną sieć handlową” – stwierdził prezes Polskiej Izby Handlu Waldemar Nowakowski.

Nie jest to pierwszy raz, gdy osoba na stanowisku premiera wspiera sieć Biedronka – w 2011 roku Donald Tusk publicznie deklarował, że robi tam zakupy. Zadaniem rządu jest troska o rozwój handlu i tworzenie warunków równej konkurencji. Przedsiębiorcy handlowi są zniesmaczeni kolejnym przypadkiem promowania konkretnej firmy przez osobę na tak ważnym publicznym stanowisku, trudno zrozumieć z czego wynika kolejne takie zdarzenie” – napisał prezes Polskiej Izby Handlu Waldemar Nowakowski.

pih.org.pl/KRESY.PL

4 odpowiedzi

Zostaw odpowiedź

Chcesz przyłączyć się do dyskusji?
Nie krępuj się!

Leave a Reply

  1. poznaniak74
    poznaniak74 :

    Powtórka z rozrywki, czyli “premierka” poszła w ślady “prezydęta” Bredzisława. Co otworzy “szparę oralną” (cytat za “profesorem” Niesiołowskim, jej “parteigenosse”) to kompromitacja i żenada…