„Dzisiaj dla Al Jazeera opowiadałem o strefach wolnych od LGBT w Polsce. Byliśmy też w kilku miejscowościach na Lubelszczyźnie” – napisał w niedzielę na Twitterze aktywista LGBT Bart Staszewski. Wielu użytkowników Twittera zaczęło przypominać z jakiego kraju nadawana jest ta telewizja i jak wygląda tam prawo dotyczące osób homoseksualnych.

Dziennikarze byli w szoku, że takie rezolucje, wycelowane w osoby LGBT istnieją w Polsce – napisał Staszewski na Twitterze. Zasłynął on między innymi propagowaniem na skalę międzynarodową fałszywych informacji, sugerujących, że w Polsce istnieją tzw. strefy wolne od LGBT. Przypomnijmy, że fotografował się na tle tablic, imitujących urzędowe znaki, które sam wykonał.

Miesięczny koszt funkcjonowania portalu Kresy.pl wynosi 22 tys. PLN. Do tej pory zebraliśmy:

1836.62 PLN    (8.34%)
Nr konta: 60 1020 1097 0000 7302 0195 3702
Wspieraj Kresy.pl

Zobacz także: Gmina Zakrzówek pozywa Barta Staszewskiego za akcję z tabliczkami „strefa wolna od LGBT”

Wpis aktywisty wyśmiał m.in. francuski publicysta Patrick Edery. „Al Jazeera to kanał Kataru… Katar, gdzie homoseksualizm jest zakazany, pod groźbą śmierci dla muzułmanów i 7 lat pozbawienia wolności dla innych!” – napisał.

Tweet wywołał falę komentarzy wśród użytkowników portalu. Skomentował go m.in. mec. Bartosz Lewandowski z Ordo Iuris. „Wkrótce „strefy wolne od LGBT” w obrzydliwej i homofobicznej Polsce skrytykuje oficjalnie Katar. Zaraz za nim Arabia Saudyjska, Jemen, Iran, Kuwejt, Pakistan i Syria. Cały wolny i tolerancyjny świat potępia dyskryminację LGBT+ w Polsce!” – napisał.

Pilnujemy wspólnych spraw

Zależymy od Twojego wsparcia
Wspieram Kresy.pl

Kresy.pl

0 odpowiedzi

Zostaw odpowiedź

Chcesz przyłączyć się do dyskusji?
Nie krępuj się!

Dodaj komentarz