Reklamę wykupiła muzułmańska organizacja charytatywna Islamic Relief

Banery reklamowe mają pojawić się na setkach brytyjskich autobusów w największych miastach Londynie, Manchesterze, Leicesterze, Birmingham i Bradford – tam gdzie znajdują się duże skupiska muzułmanów.

Reklama wywołała sprzeciw chrześcijan, którzy pytali się, dlaczego ta reklama została zaakceptowana, podczas gdy niedawno największa brytyjska sieć kin nie wyraziła zgody na płatną emisję spotu, w którym arcybiskup Canterbury i członkowie anglikańskiego Kościoła odmawiają modlitwę “Ojcze nasz.” Wtedy uznano, że mogłoby to urazić uczucia religijne części widzów.

Przedstawiciele Islamic Relief twierdzą, że banery mają na celu ułatwienie zbierania funduszy na ofiary wojen m.in. w Syrii, a także w pokazanie islamu w pozytywnym świetle.

Tak organizacja chwali się kampanią na swoim Twitterze:

kresy.pl / rp.pl / twitter.com

0 odpowiedzi

Zostaw odpowiedź

Chcesz przyłączyć się do dyskusji?
Nie krępuj się!

Leave a Reply