Według zestawienia Związku Kontroli Dystrybucji Prasy przygotowanego dla portalu Wirtualnemedia.pl spośród dzienników największy spadek pod względem sprzedaży w 2014 w stosunku do 2013 roku odnotowała “Gazeta Polska Codziennie” – gazetę kupuje o 20.92 % mniej czytelników.

Drugie miejsce pod względem spadku sprzedaży spośród dzienników zanotowała “Gazeta Wyborcza” – w 2014 kupowało ją o 13,97 % czytelników mniej, niż przed rok wcześniej.

Liderem rynku gazet codziennych pozostaje “Fakt” – w 2014 roku sprzedawał się średnio w liczbie 324 603 egzemplarzy, co oznacza spadek o 4,2 % w porównaniu z poprzednim rokiem.

gosc.pl / Kresy.pl

3 odpowiedzi

Zostaw odpowiedź

Chcesz przyłączyć się do dyskusji?
Nie krępuj się!

Leave a Reply