“Wczoraj premier Ewa Kopacz chwaliła w mediach sieć Biedronka. Środowisko handlu jest oburzone tą wypowiedzią” – czytamy w oświadczeniu Polskiej Izby Handlu.
Jak już pisaliśmyEwa Kopacz wystąpiła w programie “Dziś wieczorem” w TVP Info. W swoich wypowiedziach opowiedziała się przeciw opodatkowaniu sklepów wielkopowierzchniowych i zachwalała sieć sklepów Biedronka należącą do portugalskiego konsorcjum.
“Nie godzi się, aby premier Polski reklamowała konkretną sieć handlową” – stwierdził prezes Polskiej Izby Handlu Waldemar Nowakowski.
“Nie jest to pierwszy raz, gdy osoba na stanowisku premiera wspiera sieć Biedronka – w 2011 roku Donald Tusk publicznie deklarował, że robi tam zakupy. Zadaniem rządu jest troska o rozwój handlu i tworzenie warunków równej konkurencji. Przedsiębiorcy handlowi są zniesmaczeni kolejnym przypadkiem promowania konkretnej firmy przez osobę na tak ważnym publicznym stanowisku, trudno zrozumieć z czego wynika kolejne takie zdarzenie” – napisał prezes Polskiej Izby Handlu Waldemar Nowakowski.
pih.org.pl/KRESY.PL
Powtórka z rozrywki, czyli “premierka” poszła w ślady “prezydęta” Bredzisława. Co otworzy “szparę oralną” (cytat za “profesorem” Niesiołowskim, jej “parteigenosse”) to kompromitacja i żenada…
Ciekawe ile Biedronaka zaplacila za reklame. Przeciez nie moge nawet pomyslec ze albo polski premier jest albo skorumpowany albo glupi
Jaka “Premier” taka “reklama”…..a tak poważnie to cała ta PO skończy tak jak ich mentor i prezydent Bul Bredzisław ….na śmietniku historii….Raf66
Byle by Polski nie pociagneli za soba, bo bardzo sie staraja, do spolki z tzw. opozycja parlamentarna, zreszta