Firma wypuściła na rynek serię ubrań z napisem “F*ck your xmas”. P.o. rzecznika prasowego LPP tłumaczy to m.in. “poczuciem humoru”.

Na stronie Protestuj.plmożna podpisać oświadczenie, którego fragment brzmi:

Państwa firma uczyniła z obrażania chrześcijan materiał do promocji swojej marki. Jest to postępowanie skrajnie nieetyczne i co najważniejsze – uderzające w godność każdego człowieka, który co roku zasiada do wigilijnego stołu. W dalszej jego części znajduje się żądanie wycofania bluźnierczych koszulek ze sprzedaży:

Podsumowując, domagam się natychmiastowego wycofania ze sprzedaży koszulek marki House atakujących Święta Bożego Narodzenia. W przeciwnym wypadku, jako świadomy konsument, podejmę działania mające na celu zbojkotowanie Państwa firmy przez liczne grono moich bliskich, przyjaciół i znajomych– czytamy.

Nawiązując do komentarzy i głosów, jakie pojawiły się pod adresem marki House i nadruku umieszczonego na jednej z koszulek kolekcji jesień-zima 2014, z całą mocą podkreślamy, że naszą intencją nie było obrażanie czyichkolwiek uczuć religijnych, ani tym bardziej umniejszanie wartości, jakie niosą ze sobą święta Bożego Narodzenia. Celem zamieszczonego na koszulce nadruku nie było także wykorzystanie przekazów o złych konotacjach– tłumaczy z kolei Marta Chlewicka, po. rzecznika prasowego LPP. Marka House, dedykowana ludziom młodym, od zawsze kojarzona jest z bezkompromisowością i wolnością słowa. Poprzez swoje kolekcje podejmuje wiele aktualnych tematów z dystansem oraz poczuciem humoru. Przykro nam, jeśli ktokolwiek poczuł się urażony– dodaje Chlewicka.

Protestuj.pl / PCh24.pl / Kresy.pl

1 odpowieź

Zostaw odpowiedź

Chcesz przyłączyć się do dyskusji?
Nie krępuj się!

Leave a Reply