Z początkiem grudnia do naszej redakcji dołączył nowy pracownik. Oznacza to wzrost kosztów wydawania portalu. Dlatego w tym miesiącu szczególnie liczymy na tych Czytelników, którzy wciąż zwlekają z wycenieniem naszej pracy. Nowy dziennikarz to nawet 40 materiałów informacyjnych tygodniowo więcej. Prosimy, pomóż nam się rozwijać i wyceń naszą pracę już dziś.

To już trzecia w tym roku próba powiększenia naszego zespołu redakcyjnego i mamy nadzieję, że w końcu znaleźliśmy odpowiedniego kandydata. Liczymy oczywiście na to, że ryzyko się opłaci i że nowy kolega nie tylko na siebie zarobi, ale pomoże nam również ustabilizować naszą sytuację finansową.

Nie istnieje darmowe dziennikarstwo. Darmowa jest jedynie propaganda.

Przekaż 50 zł

Zwalczaj propagandę.

W listopadzie wsparło nas 237 Czytelników, którzy przelali na nasze konto 11,2 tys. PLN. To dużo, ale mniej niż w październiku, gdy 250 Czytelników wyceniło naszą pracę na 13 tys. PLN. Tymczasem do utrzymania redakcji w powiększonym składzie będziemy potrzebowali aż 18 tys. PLN miesięcznie, z czego 15 tys. PLN będzie musiało pochodzić z wpłat Użytkowników. Pozostałe 3 tys. zamierzamy pokryć dzięki wpływom z reklam.

Zobacz także: Kresy.pl w piątce najbardziej sprawdzonych mediów według badaczy z Oksfordu

Na pensje 6-osobowej załogi zamierzamy w tym miesiącu przeznaczyć 16 tys. PLN. Pozostałe 2 tys PLN pochłoną koszty stałe, takie jak obsługa informatyczna portalu, serwer i księgowość.

Kresy.pl

Nie istnieje darmowe dziennikarstwo. Darmowa jest jedynie propaganda.

Przekaż 50 zł

Zwalczaj propagandę.




Zbierzmy 1000 stałych darczyńców i wyłączmy wszystkie zewnętrzne reklamy na Kresach. Pomóż nam zbudować solidną dziennikarską platformę, publikującą ekskluzywne, wysokiej jakości informacje, opinie i analizy, utrzymującą się wyłącznie dzięki zaufaniu Czytelników.

Kresy.pl są w 100% oddolną obywatelską inicjatywą, nie stoją za nami ani medialne konsorcja, ani rządowe dotacje. Naszym celem jest przeciwstawianie się wszelkim formom manipulacji opinią publiczną w Polsce. W dobie wojny informacyjnej nie ma zadania bardziej palącego niż odpowiedzialne wspieranie zaufanych mediów.

Wyłącz reklamy

Wesprzyj jednorazowo

0 odpowiedzi

Zostaw odpowiedź

Chcesz przyłączyć się do dyskusji?
Nie krępuj się!

Dodaj komentarz