Parlamentarny Zespół ds. Obrony Wolności Słowa pod przewodnictwem posła PiS Adama Kwiatkowskiego przedstawił w Sejmie raport na temat wydatków KPRM i ministerstw na ogłoszenia i komunikaty w środkach masowego przekazu w latach 2008 – 2013.
Wydatki wszystkich resortów na ogłoszenia i komunikaty w dziennikach o zasięgu ogólnokrajowym w latach 2008-2013
Gazeta Wyborcza – 6 mln 877 tys.
Rzeczpospolita – 4 mln 377 tys.
Dziennik Gazeta Prawna – 1 mln 051 tys.
Wydatki wszystkich resortów na ogłoszenia i komunikaty w tygodnikach o zasięgu ogólnokrajowym w latach 2008-2013
Polityka – 603 tys. zł
Newsweek Polska – 562 tys. zł
Wprost – 106 tys. zł
Wydatki wszystkich resortów na ogłoszenia i komunikaty w stacjach telewizyjnych w latach 2008-2013
TVP – 30 mln 850 tys. zł
TVN – 21 mln 905 tys. zł
Polsat – 9 mln 952 tys. zł
Niezalezna.pl/KRESY.PL
Gówno Prawda, TVN, Polityka – żydostwo się pleni za moje i Twoje pieniądze.
W USA między ludźmi jest taka opinia że towar kiepskiej jakości reklamuje się.
Czaemu mnie to nie dziwi ? Tak się to wszystko kręci. Dodatkowo wspomaganie mniejszości seksualnych i się lewactwo dobrze ma….