Zatrudniamy 8 osób. Wydawanie portalu kosztuje nas 22 tys. PLN miesięcznie. W marcu zebraliśmy 6,5 tys. PLN. Jeśli cenisz naszą pracę, wyceń ją.

Każdego miesiąca ponad 200 wspaniałych Czytelników bierze na swoje barki odpowiedzialność za wydawanie portalu Kresy.pl. To grono stanowi jednak zaledwie promil wszystkich użytkowników odwiedzających nas w tym okresie. Wpływy z darowizn wynoszą około 11 tys. PLN każdego miesiąca. Wpływy z reklam nie przekraczają 3 tys. PLN. Oznacza to, że nasza dziura budżetowa wynosi ponad 8 tys.

Zobacz także: Kresy.pl w piątce najbardziej sprawdzonych mediów według badaczy z Oksfordu

Na razie udaje nam się ją łatać pieniędzmi, które odłożyliśmy w poprzednich latach, jednak ta rezerwa wystarczy co najwyżej na jeszcze kilka miesięcy. Po tym okresie będziemy zmuszeni zwolnić połowę redakcji, co automatycznie przełoży się na spadek odwiedzin, a to z kolei – na natychmiastowy spadek wpływów z reklam i darowizn. Ten bardzo prawdopodobny scenariusz odwrócić mogą jedynie osoby, które do tej pory wstrzymywały się z płaceniem za pracę naszego medium.

Liczymy przede wszystkim na Czytelników, którzy są z nami od lat i którzy mieli setki okazji, by przekonać się o wartości pracy, jaką wykonujemy. Bez Twojego regularnego wsparcia wkrótce nie będzie Kresów.pl. Prosimy, ustaw stałe zlecenie już dziś.

Fundacja Kompania Kresowa

ul. Gen. Władysława Sikorskiego 166 / 0.03
18-400 Łomża
nr konta: 60 1020 1097 0000 7302 0195 3702

Kod BIC (Swift): BPKOPLPW

Kresy.pl

Nie istnieje darmowe dziennikarstwo. Darmowa jest jedynie propaganda.

Przekaż 50 zł

Zwalczaj propagandę.

Kresy.pl




Zbierzmy 1000 stałych darczyńców i wyłączmy wszystkie zewnętrzne reklamy na Kresach. Pomóż nam zbudować solidną dziennikarską platformę, publikującą ekskluzywne, wysokiej jakości informacje, opinie i analizy, utrzymującą się wyłącznie dzięki zaufaniu Czytelników.

Kresy.pl są w 100% oddolną obywatelską inicjatywą, nie stoją za nami ani medialne konsorcja, ani rządowe dotacje. Naszym celem jest przeciwstawianie się wszelkim formom manipulacji opinią publiczną w Polsce. W dobie wojny informacyjnej nie ma zadania bardziej palącego niż odpowiedzialne wspieranie zaufanych mediów.

Wyłącz reklamy

Wesprzyj jednorazowo

0 odpowiedzi

Zostaw odpowiedź

Chcesz przyłączyć się do dyskusji?
Nie krępuj się!

Dodaj komentarz