Do tej pory zebraliśmy 9 tys. PLN. Do realizacji naszego celu brakuje nam jeszcze 4 tys. PLN. Do końca miesiąca zostało już tylko 5 dni.

Tym, co najbardziej zagraża dziś istnieniu oddolnych, obywatelskich inicjatyw medialnych nie jest prowadzona na szeroką skalę akcja dezinformacyjna i propagandowa, nie jest nią nawet zaostrzająca się z każdym dniem prewencyjna cenzura w największych sieciach społecznościowych. Największym zagrożeniem dla mediów takich jak Kresy.pl jest niemal powszechne przekonanie o tym, że treści publikowane w Internecie są i powinny być darmowe.

To masowo wdrukowane przeświadczenie gwarantuje dziś, że w debacie publicznej dominują wielkie korporacje, partie polityczne i rządy, podczas gdy miejsce strony obywatelskiej zajmują w najlepszym wypadku amatorskie blogi i tabloidy. „Jeśli coś jest za darmo, to ty jesteś produktem” –  głosi popularne powiedzenie, które doskonale oddaje panującą obecnie sytuację. 

Niezależne media mają szansę utrzymać się tylko, jeśli ich Użytkownicy będą płacić za ich pracę. Dlatego po raz kolejny apelujemy o uczciwą wycenę naszych działań.

Nie istnieje darmowe dziennikarstwo. Darmowa jest jedynie propaganda.

Przekaż 50 zł

Zwalczaj propagandę.

Nasz portal jest obecnie tworzony przez pięcioosobową redakcję. Wydawanie Kresów.pl kosztuje nas miesięcznie 16 tys. PLN. Wpływy z reklam wynoszą około 3 tys. PLN miesięcznie. Brakujące 13 tys. PLN musi pochodzić od Użytkowników. Jeśli cenisz naszą pracę, wyceń ją już dzisiaj.

Kresy.pl

Nie istnieje darmowe dziennikarstwo. Darmowa jest jedynie propaganda.

Przekaż 50 zł

Zwalczaj propagandę.




Zbierzmy 1000 stałych darczyńców i wyłączmy wszystkie zewnętrzne reklamy na Kresach. Pomóż nam zbudować solidną dziennikarską platformę, publikującą ekskluzywne, wysokiej jakości informacje, opinie i analizy, utrzymującą się wyłącznie dzięki zaufaniu Czytelników.

Kresy.pl są w 100% oddolną obywatelską inicjatywą, nie stoją za nami ani medialne konsorcja, ani rządowe dotacje. Naszym celem jest przeciwstawianie się wszelkim formom manipulacji opinią publiczną w Polsce. W dobie wojny informacyjnej nie ma zadania bardziej palącego niż odpowiedzialne wspieranie zaufanych mediów.

Wyłącz reklamy

Wesprzyj jednorazowo

0 odpowiedzi

Zostaw odpowiedź

Chcesz przyłączyć się do dyskusji?
Nie krępuj się!

Dodaj komentarz