W ciągu minionego tygodnia pracę portalu Kresy.pl wyceniło 32 Czytelników. Budżet naszego portalu w ponad 80 procentach finansowany jest przez Użytkowników. Dziękujemy!

W minionym tygodniu naszą pracę wycenili:

Pan Janusz (50 zł), Pan Lesław (50 zł), Pan Miłosz (50 zł), Pan Maciej (10 zł), Pan Piotr (75 zł), Pan Paweł (50 zł), Pan Michał (50 zł), Pan David (50 zł), Pan Jarosław (10 zł), Pan Anthony (50 zł), Firma Pit Lab (50 zł), Pan Paweł (50 zł), Pani Dorota (50 zł), Pan Janusz (10 zł), Pan Piotr (10 zł), Pan Piotr (20 zł), Pan Waldemar (10 zł), Pan Janusz (25 zł), Pan Marcin (50 zł), Pan Wojciech (25 zł), Pan Stefan (50 zł), Pan Piotr (20 zł), Pan Sławomir (50 zł), Pan Kazimierz (2 zł), Pan Bernard (5 zł), Pan Stanisław (30 zł), Pani Małgorzata (400 zł), Pan Ireneusz (30 zł), Pan Błażej (15 zł), Pan Janusz (50 zł), Pan Piotr (20 zł), Pani Anna (50 zł).

DZIĘKUJEMY!

Nie istnieje darmowe dziennikarstwo. Darmowa jest jedynie propaganda.

Przekaż 50 zł

Zwalczaj propagandę.

Obecnie wydawanie portalu kosztuje nas 22 tys. PLN miesięcznie. Portal zatrudnia 8 osób. Tylko jeden z nas pracuje w niepełnym wymiarze. Przychody z reklam wynoszą około 3 tys. PLN miesięcznie. Brakujące 19 tys. pragniemy pokryć z wpłat Czytelników.

Fundacja Kompania Kresowa

ul. Gen. Władysława Sikorskiego 166 / 0.03
18-400 Łomża
nr konta: 60 1020 1097 0000 7302 0195 3702

Kod BIC (Swift): BPKOPLPW

Zobacz także: Kresy.pl w piątce najbardziej sprawdzonych mediów według badaczy z Oksfordu

Nie istnieje darmowe dziennikarstwo. Darmowa jest jedynie propaganda.

Przekaż 50 zł

Zwalczaj propagandę.

Kresy.pl




Zbierzmy 1000 stałych darczyńców i wyłączmy wszystkie zewnętrzne reklamy na Kresach. Pomóż nam zbudować solidną dziennikarską platformę, publikującą ekskluzywne, wysokiej jakości informacje, opinie i analizy, utrzymującą się wyłącznie dzięki zaufaniu Czytelników.

Kresy.pl są w 100% oddolną obywatelską inicjatywą, nie stoją za nami ani medialne konsorcja, ani rządowe dotacje. Naszym celem jest przeciwstawianie się wszelkim formom manipulacji opinią publiczną w Polsce. W dobie wojny informacyjnej nie ma zadania bardziej palącego niż odpowiedzialne wspieranie zaufanych mediów.

Wyłącz reklamy

Wesprzyj jednorazowo

0 odpowiedzi

Zostaw odpowiedź

Chcesz przyłączyć się do dyskusji?
Nie krępuj się!

Dodaj komentarz