Kresy - wiadomości, wydarzenia, aktualności, newsy
  • Szukaj
  • Kresy.pl na facebooku
  • Kresy.pl na Twitterze
  • Wydarzenia
  • Publicystyka
  • Kresopedia
  • Wspieraj
  • Komentarze
  • 1,5% podatku
  • Menu
Wspieraj
  • Artykuły
  • Komentarze
  • Willgraf 13 January 2019, 13:48 Antyirański szczyt w Polsce. Cui bono?

    II RP jest pod okupacja bandyckiej żydowskiej III RP - Polacy proszą o pomoc władze Iranu w sprawie wystąpienia w ONZ i zajęcia się tematem ,że nie istnieje takie państwo jak III RP - to twór okopujący Polskę - prosimy o międzynarodowe uznanie II RP jako państwa pod żydowską okupacją

  • Willgraf 13 January 2019, 13:47 Przedstawiciel Polski wezwany do irańskiego MSZ

    prawidłowe działania IRANU , z tym że to nie Polscy dyplomaci a żydowskie pachołki rządu okupacyjnego !
    II RP jest pod okupacja bandyckiej żydowskiej III RP - Polacy proszą o pomoc władze Iranu w sprawie wystąpienia w ONZ i zajęcia się tematem ,że nie istnieje takie państwo jak III RP - to twór okopujący Polskę - prosimy o międzynarodowe uznanie II RP jako państwa pod żydowską okupacją

  • jwu 13 January 2019, 13:32 Ambasador USA niebawem wróci na Białoruś? Foreign Policy: to początek odwilży

    @budulaj Do ekipy dodaj banderowców.Mają doświadczenie w strzelaniu w plecy protestującym.

  • jwu 13 January 2019, 13:08 Władze Białorusi zgodziły się na przyjazd amerykańskiego ambasadora

    Dokładnie.Jedynym pozytywem dla Polaków będzie to,że "nasz"rząd przerzuci swoje sympatie (tak sądzę) z Ukrainy na Białoruś.A tym samym przestanie ślepo wspierać, banderowski reżim.

  • yenom 13 January 2019, 11:21 Poseł Długi (K’15): jeżeli USA zaproponowały zorganizowanie antyirańskiego szczytu, to nie mieliśmy wyjścia

    Nie wszystko pan rozumie, panie Długi. Są tacy, którzy kojarzą więcej faktów na minutę ( nazywa się to, że "mają szersze horyzonty"), panie Długi.

  • yenom 13 January 2019, 11:17 Szczerski: organizacja konferencji nt. Bliskiego Wschodu razem z USA podkreśla rosnącą rolę Polski

    Panie Szczerski, panie Szczerski. Jak panu nie wstyd?

  • 1000_szabel 13 January 2019, 10:38 Antyirański szczyt w Polsce. Cui bono?

    A może te wszystkie ostatnie wydarzenia, jak milczące przyzwolenie PiS-u dla ustawy 447, faworyzowanie amerykańskich firm, nowela ustawy o IPN i teraz gospodarzenie antyirańskiej hucpie to cena za patrioty i najnowszy system obrony? Kto wie, co jeszcze "nasi dygnitarze" przehandlowali?..

  • tagore 13 January 2019, 10:13 Ambasador USA niebawem wróci na Białoruś? Foreign Policy: to początek odwilży

    Kolejna ściema Baćki.

  • jazmig 13 January 2019, 10:07 Władze Białorusi zgodziły się na przyjazd amerykańskiego ambasadora

    Łukszence się nudzi, chce mieć antyrządowe demostracje jak Majdan na Ukrainie.

  • jazmig 13 January 2019, 09:51 Poseł Długi (K’15): jeżeli USA zaproponowały zorganizowanie antyirańskiego szczytu, to nie mieliśmy wyjścia

    Mieli wyjście, ale to są amerykańskie pacynki, pisiory i kukizy. Należało albo odmówić, Iran nie zagraża USA, więc Polska nie ma obowiązku angażowania się przeciwko Iranowi, albo zażądać za to dużą cenę polityczną, np. zniesienie obowiązku wizowego dla Polaków.

  • jwu 13 January 2019, 08:40 Ewa Siemaszko: Ukraina jako państwo akceptuje zbrodnie ludobójstwa

    @Gaetano Prawda.Nie można też zapominać o Rosjanach.

  • jwu 13 January 2019, 08:39 Ewa Siemaszko: Ukraina jako państwo akceptuje zbrodnie ludobójstwa

    @franciszekk Należy przypomnieć Polakom ...................I my (uczestnicy niezależnych forów) ,robimy to .Ale jest to działalność niszowa ,bo wszystkie większe media w Polsce, na ten temat milczą.A jeżeli chodzi o innych (pozostali mieszkańcy Europy) to niewiele wiedzą i dlatego banderowcy, bez problemu zakłamują historię.

  • Gaetano 13 January 2019, 01:08 Ewa Siemaszko: Ukraina jako państwo akceptuje zbrodnie ludobójstwa

    @jwu Dla Czechów i Węgrów też są.

  • Gaetano 13 January 2019, 01:07 Ewa Siemaszko: Ukraina jako państwo akceptuje zbrodnie ludobójstwa

    @Wolyn1943 Przekonać? Wolne żarty. Przecież tego tałatajstwa, które z rakiem giedroycizmu się wykluło, nie da się nijak przekonywać, bo ta doktryna jest ich integralną częścią i z nią też zdechną. Im to zwisa. I chyba nie jest żadnym novum, że nasi bestialsko pomordowani Rodacy po prostu im przeszkadzają. "To było dawno" - mówią. "Teraz musimy się patrzeć w przyszłość, bo wróg u bram". Rzucenie wieńca przez judę-maliniaka do rowu na nieistniejącej już wsi jest tego haniebnym symbolem.

  • Gaetano 13 January 2019, 00:34 Poseł Długi (K’15): jeżeli USA zaproponowały zorganizowanie antyirańskiego szczytu, to nie mieliśmy wyjścia

    To nie pierwszy przykład piramidalnej głupoty tego idioty. Poza tym to szeregowy entuzjasta pejsato-jankeskiej opcji, zwykły poliński sługa i jeden z gorących orędowników okupacji kraju przez jankeskiego żołdaka oraz płacenia pieniędzy polskiego podatnika na ewentualne bazy ussraela.

  • KazimierzS 13 January 2019, 00:26 Antyirański szczyt w Polsce. Cui bono?

    A tak swoją drogą - właśnie rozmawiałem ładnych kilka godzin z jednym Ukraińcem z Żytomierza - to zauważył on wielce ciekawą sprawę: otóż podług niego Rosyjska cerkiew nie ma "Tomosu". (!)

  • KazimierzS 13 January 2019, 00:23 Antyirański szczyt w Polsce. Cui bono?

    Chociaż przewrót majowy niepodległości nam w sumie nie odebrał.

  • KazimierzS 13 January 2019, 00:22 Antyirański szczyt w Polsce. Cui bono?

    @jwu O to to !!
    A po 89 to do wstąpienia do Unii Europejskiej.

  • Gaetano 13 January 2019, 00:20 Barbarzyństwo wobec dzików? Rolnicy pokazują, jak masowo zabija się świnie [+VIDEO/18+]

    @zefir No dobrze. Rolnikiem również nie jestem, ale zdania nt. polowań są podzielone nawet wśród naukowców, biologów z PAN. Druga sprawa to kwestia utylizacji, a jeszcze inna, to zabijanie samic z młodymi, przeciwko czemu protestują niektórzy myśliwi. Dowiedziałem się też, że świnia nie zaraża się bezpośrednio od dzika. Nie jestem żadnym specem w tej dziedzinie, ale chyba nie chcą unicestwić kolejnego gatunku? Widzisz, poddałem tylko w wątpliwość całe z tym zamieszanie, przychylając się do słów Willgrafa. Niczego z wykrzyknikiem nie głoszę, piszę za siebie i liczba mnoga jest tu trochę nie na miejscu.
    Ta sprawa przypomina mi nieco tą sprzed kilkunastu lat z pryszczycą, gdzie wybijano stada świń i opryskiwano nawet nawóz dla niepoznaki jakimś środkiem. Już wtedy doszło do redukcji populacji świń. Nie zrozum mnie opacznie, ale przeczytaj ponownie ten smutny artykuł. "...polityka likwidacji rodzinnych gospodarstw wprowadzana jest w życie z niezwykłą gorliwością i determinacją. Rolnik, u którego służby weterynaryjne wykryją ASF, nie ma prawa do żadnej weryfikacji, a co za tym idzie, odwołania się od ich werdyktu.", czy "...łatwiej jest im znaleźć świnie w chlewie niż dzika w lesie...". Ciekawi mnie też, jak wytłumaczysz zabijanie zdrowych świń z młodymi, z dala od ognisk tzw. ASF, chyba nie pomyłką? A po wszystkim nadejdzie dobry czas dla szemranych hodowców na budowę mega-chlewni na kilkaset tys. sztuk (Czaplinek). Rozważ to sam, czy sprawa jest tak klarowna i jednoznaczna, jak twierdzisz. Przy okazji ASF można wiele, ale to wiele załatwić. Tak, czy siak, po tym zabiegu z ASF populacja świń w kraju, który słynął z prod. dobrej polskiej wieprzowiny znowu się zmniejszy - dziś ponad połowa z importu! - a takie Niemcy (lub inne kraje), na które się tak powołujesz, z pewnością poradzą sobie z tą sytuacją i się z niej ucieszą.

  • lp 12 January 2019, 22:11 Poseł Długi (K’15): jeżeli USA zaproponowały zorganizowanie antyirańskiego szczytu, to nie mieliśmy wyjścia

    Panie Długi, gdyby w pana domu szulerzy i dziwki zaplanowały sobie schadzkę to czy ten dom można by nazwać inaczej niż burdelem?!

  • lp 12 January 2019, 20:52 Szczerski: organizacja konferencji nt. Bliskiego Wschodu razem z USA podkreśla rosnącą rolę Polski

    @Medor Celnie.

  • lp 12 January 2019, 20:45 Szczerski: organizacja konferencji nt. Bliskiego Wschodu razem z USA podkreśla rosnącą rolę Polski

    @jwu Myślę że nie. Oni po prostu identyfikują się z innym interesem niż nasz, polski. Są bandą sprzedawczyków co jak Judasz za izraelsko-amerykańskie srebrniki sprzedadzą Polskę dla ich interesów.

  • lp 12 January 2019, 20:41 Szczerski: organizacja konferencji nt. Bliskiego Wschodu razem z USA podkreśla rosnącą rolę Polski

    @jazmig Szczerski jest z gatunku tych, którzy dla kariery z własnej matki kurwę by zrobili. Żadnemu normalnemu człowiekowi przez gardło bu nie przeszły te słowa, które z hańby kraju cnotę uczynić próbują! Patrząc na analogie to jesteśmy jak w XVIII w., gdy zdrajcy dla własnej korzyści sprzedając Rzeczpospolitą zaborcom, gęby mieli pełne frazesów o miłości Ojczyzny i obronie "kardynalnych praw" które ją do grobu kładły. Tfu!

  • jwu 12 January 2019, 20:33 Antyirański szczyt w Polsce. Cui bono?

    @lp A dokładniej, do przewrotu majowego.

  • Medor 12 January 2019, 20:28 Poseł Długi (K’15): jeżeli USA zaproponowały zorganizowanie antyirańskiego szczytu, to nie mieliśmy wyjścia

    To jakiś głupek, który poza tym ma chyba blade pojęcie o tym co dzieje się na BW.

  • lp 12 January 2019, 20:28 Antyirański szczyt w Polsce. Cui bono?

    @Roman1 Słusznie. Niepodległa Polska to była w latach 1918-1939. Potem to tylko teatr dla gawiedzi i tak jest do dziś, ino scenarzysta się zmienił.

  • Willgraf 12 January 2019, 20:25 Poseł Długi (K’15): jeżeli USA zaproponowały zorganizowanie antyirańskiego szczytu, to nie mieliśmy wyjścia

    nie mieliśmy wyjścia co to k..wa jest WON AMERYKAŃSKIE S..WYSYNY z Polski WON !

  • lp 12 January 2019, 20:23 Antyirański szczyt w Polsce. Cui bono?

    @yenom 100/100

  • Willgraf 12 January 2019, 19:56 Szczerski: organizacja konferencji nt. Bliskiego Wschodu razem z USA podkreśla rosnącą rolę Polski

    Szczerski to KOMPLETNY DEBIL i IDIOTA

  • jwu 12 January 2019, 18:37 Szczerski: organizacja konferencji nt. Bliskiego Wschodu razem z USA podkreśla rosnącą rolę Polski

    @lp To fakt,ale nawet na takich ludzi, potrzebny jest doping w postaci "haków".

  • lp 12 January 2019, 18:29 Szczerski: organizacja konferencji nt. Bliskiego Wschodu razem z USA podkreśla rosnącą rolę Polski

    @jwu Prawda jest o wiele bardziej bolesna - pisiate to kryptosyjoniści ufarbowani w biało-czerwone barwy, co mają gęby pełne frazesów o miłości Polski a działający wyłącznie na jej szkodę, z konsekwencją wartą lepszej sprawy i przygotowujący grunt dla desantu górali ze wzgórz Golan.

  • jwu 12 January 2019, 18:08 Szczerski: organizacja konferencji nt. Bliskiego Wschodu razem z USA podkreśla rosnącą rolę Polski

    Wiedząc o restauracji Sowa....... i jej "sprytnych kelnerach",ciekawy jestem ,co kowboje mają na obecnie rządzących ,że są tak spolegliwi ? Bo nawet największa miłość do odległego kraju,nie przekona mnie ,że robią to z dobrego serca?

  • tagore 12 January 2019, 17:54 Ewa Siemaszko: Ukraina jako państwo akceptuje zbrodnie ludobójstwa

    Ten wywiad z kierownictwem "lwowskiej sali koncertowej" w kościele katolickim ładnie pasuje do tekstu.
    https://zaxid.net/nash_osnovniy_konkurent__tse_bazhannya_zalishitisya_vdoma_n1473127
    Raczej nie widzę szans na zwrot tego kościoła.

  • franciszekk 12 January 2019, 17:10 Ewa Siemaszko: Ukraina jako państwo akceptuje zbrodnie ludobójstwa

    @jwu --> Szanowny panie.
    Nie jest ważne co oni uważają a ważne jest co inni sądzą o tym.
    To tak jakbym uważał , że jestem wielkim księciem Wielkopolski a wszyscy ludzie wokół uważali , że oszalałem!
    Oni doskonale o tym wiedzą i dlatego usiłują narzucić nam bandycką - banderowską narrację podobnie jak Niemcy fałszują historię odnośnie II wojny światowej próbując zrzucić na innych odpowiedzialność za ludobójstwo w II wojnie światowej!
    Ukraińcy póki co próbują nas obecnie w naszym państwie miękko terroryzować poprzez:
    - budowę w Polsce nielegalnych pomników ludobójcom,
    - organizowanie hucp przy tych nielegalnych pomnikach,
    - stosując ludobójcze symboliki; flagi czerwono – czarne, hasła i pozdrowienia ludobójców z UPA, OUN …
    Należy przypomnieć Polakom jak wyglądało kiedyś nasze wspólne „współżycie” w jednym państwie i jakie może być obecnie:
    - terroryzm w II RP: bandyckie napady, rabunki, zabójstwa…..
    - czystka etniczna bezbronnej cywilnej ludności po napaści na państwo polskie hitlerowskich Niemiec oraz ZSRR.
    Wykorzystają każdą nadarzającą się okazję by nas biologicznie i ekonomicznie zniszczyć bo tak było i tak będzie w realu !!!!....

  • Roman1 12 January 2019, 16:30 Szczerski: organizacja konferencji nt. Bliskiego Wschodu razem z USA podkreśla rosnącą rolę Polski

    Niestety, Polska jest kundlem dla USA. Za PO była kundlem nawet dla banderowców.

  • Roman1 12 January 2019, 16:28 Antyirański szczyt w Polsce. Cui bono?

    USA informują co będzie w Polsce. Władze Polski nadal mówią o naszej niepodległości. Chyba tylko wobec Rosji. Kpina.

  • murzynio 12 January 2019, 16:19 Szczerski: organizacja konferencji nt. Bliskiego Wschodu razem z USA podkreśla rosnącą rolę Polski

    Obrzydliwy typ. Rośnie rola Polski, ale jako żydowskiego kundla. Mam nadzieję, że PiS za to zapłaci.

  • yenom 12 January 2019, 15:54 Ukraina rozważa zerwanie 40 umów dwustronnych z Rosją

    @jwu :
    To nie jest naiwność! To z premedytacją wdrażany plan ogłupiania Wszechświata. Wszak, podobno, Adam i Ewa byli z UA- jak napisał ichni uczony. Zaplanowana PREMEDYTACJA.

  • yenom 12 January 2019, 15:43 Ewa Siemaszko: Ukraina jako państwo akceptuje zbrodnie ludobójstwa

    Z premedytacją wciągają Polskę w bagno, które tworzyli od lat, i nadal tworzą. Szczytne hasła i idee sprzedając na prawo i lewo. Wciągają Polskę w konflikty, aby potem pluć i świętoszków udawać, wykorzystując polskie środki pieniężne, nieprzytomnie pakowane w ich interesy w Polsce ( np. dotacja do ZU, prasy, ukraińskich emerytur w polskim ZUS-ie, i inne), i wewnątrz UA. Mamiąc bezrozumny, w ich mniemaniu, szczerze oddany Polsce, polski Naród. I Polska płaci, jak za woły, ten haracz. Hańba naiwniakom.

  • yenom 12 January 2019, 15:16 Antyirański szczyt w Polsce. Cui bono?

    ponieważ rozbito na kilka tematów wiadomość z Pompeo na zdjęciu, powtarzam:
    Powoli (??) i z premedytacją wciągają Polskę w bagno, które tworzyli od lat i nadal tworzą. Szczytne hasła i idee sprzedając. Za pomocą braci z nadmorskiej pustyni i sąsiadów ze wschodu, wciągają Polskę w konflikty, aby potem pluć i grabić ( ust. 447, i inne kłamliwe gazowe teorie zanieczyszczające) bezrozumny, w ich mniemaniu, szczerze oddany Polsce Naród. I Polska płaci, jak za woły, ten haracz. Hańba naiwniakom.

  • jwu 12 January 2019, 15:10 Rosyjskie MSZ: Japonia musi uznać, że południowe Kuryle należą do Rosji

    @KazimierzS Taaaak,żadać zwrotu Lwowa ??? A w zamian oddać Niemcom: Szczecin ,Wrocław i Gdańsk.Nie ,ja dziękuje za taką propozycję.

  • jwu 12 January 2019, 15:05 Rząd rozważa wykluczenie Huawei z udziału w polskim rynku IT

    @budulaj Nie Ty jeden się czerwienisz.Ale miej na uwadze ,że jest całkiem spore grono w Polsce,które tym decyzjom przyklaskuje.

  • yenom 12 January 2019, 15:02 USA współgospodarzem szczytu ws. Bliskiego Wschodu w Warszawie

    @Willgraf : 100% racja

  • yenom 12 January 2019, 14:59 USA współgospodarzem szczytu ws. Bliskiego Wschodu w Warszawie

    Powoli (??) i z premedytacją wciągają Polskę w bagno, które tworzyli od lat i nadal tworzą. Szczytne hasła i idee sprzedając. Za pomocą braci z nadmorskiej pustyni i sąsiadów ze wschodu, wciągają Polskę w konflikty, aby potem pluć i grabić ( ust. 447, i inne kłamliwe gazowe teorie zanieczyszczające) bezrozumny, w ich mniemaniu, szczerze oddany Polsce Naród. I Polska płaci, jak za woły, ten haracz. Hańba naiwniakom.

  • budulaj 12 January 2019, 14:33 Antyirański szczyt w Polsce. Cui bono?

    trzeba przecież jakoś Persom podziękować za przychylność i pomoc oraz opiekę w czasie II Wojny Światowej

  • jwu 12 January 2019, 14:27 USA współgospodarzem szczytu ws. Bliskiego Wschodu w Warszawie

    @Roman1 Może i był (ZSRR), podobnie jak USA bezczelny.Ale wydaje mi się ,że tamtejsi politycy (począwszy od Gomułki) nie byli "aż tak" ulegli ?

  • budulaj 12 January 2019, 14:19 Ambasador USA niebawem wróci na Białoruś? Foreign Policy: to początek odwilży

    uważajcie , Białorusini, bo ussmany razem z polskojęzycznymi mogą Wam przygotować piękny majdan

  • jwu 12 January 2019, 14:18 USA współgospodarzem szczytu ws. Bliskiego Wschodu w Warszawie

    @UPAdlina Przyglądając się polityce USA ,zauważyłem ,że im częściej mówią o pokoju i stabilizacji ,tym więcej wybuchło konfliktów zbrojnych, z ich udziałem.

  • jwu 12 January 2019, 14:05 Ewa Siemaszko: Ukraina jako państwo akceptuje zbrodnie ludobójstwa

    @Kasper1 Dokładnie ustami Czarzastego ,a wcześniej Millera.Ale z tego co się zdążyłem zorientować ,są jedynymi z tego ugrupowania.

  • budulaj 12 January 2019, 14:03 Rząd rozważa wykluczenie Huawei z udziału w polskim rynku IT

    @zefir 100/100, popieram, aż mdli od tego włazidupstwa, czytam i się czerwienię ze wstydu, co wyprawiają polskojęzyczni, ośmieszają Polskę przed całym światem, i póżniej nie bardzo będzie wiadomo jak tą gównianą opinię odkręcić

« Poprzednia 1 … 584 585 586 587 588 … 3,453 Następna »
Wyłącz reklamyZaloguj sięNewsletter

Ostatnio aktywni

  • Jasno to widze
  • elbezet
  • Roman1
  • franciszekk
  • cjbmt
  • trifleas
  • solaris
  • Pol_AK
  • marvix
  • MocnyFool
  • Wydarzenia
    • Polityka
    • Gospodarka
    • Kresy
    • Społeczeństwo
    • Kultura
    • Religia
  • Publicystyka
    • Opinie
    • Analizy
    • Wywiady
    • Reportaże
    • Felietony
    • Omówienia
    • Ludzie
  • Kresopedia
    • Historia
    • Architektura
    • Literatura
    • Sztuki piękne
    • Kartografia
    • Biblioteka
    • Wideoteka
    • Fonoteka
    • Geografia
  • Regiony
    • Afryka
    • Ameryka
    • Azja Centralna
    • Azja-Pacyfik
    • Białoruś
    • Bliski Wschód
    • Estonia
    • Europa Północna
    • Europa Południowa
    • Europa Środkowa
    • Europa Zachodnia
    • Kaukaz
    • Litwa
    • Łotwa
    • Mołdawia
    • Polska
    • Rosja
    • Ukraina
  • Redakcja
    • Tomasz Kwaśnicki
    • Tomasz Rola
    • Karol Kaźmierczak
    • Marek Trojan
    • Krzysztof Janiga
    • Adam Szabelak
    • Mateusz Pławski
    • Paweł Król

Wspieraj Kresy i czytaj bez reklam.
1 zł = 1 dzień dostępu.

Pomóż nam dziś dopłynąć do brzegu! Nasz Dzienny koszt wynosi 723 PLN. Do Tej Pory zebraliśmy 135 PLN.
Załoga portalu Kresy.pl
Dołącz teraz
18%
Przewiń do góry