• wincentypol 10 December 2013, 17:55 Burzliwa debata wokół Ukrainy

    Początek listy pożytecznych idiotów już mamy.Zachęcam do dopisywania następnych . Już niedługo nowe wybory do Europarlamentu i Sejmu wiadomo kogo należy skreślić na listach wyborczych: Jacek Saryusz-Wolski , Marek Siwiec, Pawła Kowala, Ryszard Legutko, Zbigniew Ziobro.

  • "Polscy" politycy ramię w ramię z OUN-UPA
    Wiem, jaką mamy klasę polityczną, wiem, że "nasi" politycy nie dbają o interes narodu polskiego, ale jednak czegoś takiego się nie spodziewałem. Stanie pod sztandarami OUN-UPA i wykrzykiwanie "Sława Ukraina, sława gieroj" nie mieści się nawet w moim, odartym ze złudzeń, umyśle.
    Są jeszcze takie pojęcia jak honor, godność, przyzwoitość, szacunek dla przodków, tradycji, historii. Wiem, że dziś większość ludzi nie wie, czym są te wartości, to widać w tych wszystkich wpisach, których autorzy przekonują, że trzeba poświęcić moralność, wszelką cnotę, byle tylko wyrwać Ukrainę z rąk Rosji. Nie rozumiem tego, bo pewnych postaw nie da się nagiąć, w przeciwnym razie człowiek stanie się zwykłą ścierką. Jest jeszcze coś takiego jak duma narodowa. Z wielkim smutkiem spoglądam na tysiące rodaków, którzy już dawno ją utracili i nie widzą w tym nic złego, wręcz przeciwnie, szczycą się tym.
    Wrzucili nas do rynsztoku i tylko nieliczni zdołali się z niego podnieść. Resztą tapla się w ściekach upodlenia, godzi się na wciąż nowe poniżenia. Jeżeli jakieś paranoidalne wizje, zupełnie bezpodstawne, mówiące o Ukrainie jako naszym sojuszniku, są w stanie wygrać z pamięcią o bestialsko pomordowanych rodakach, to nie zasłużyliśmy na posiadanie własnego państwa i bycie narodem.
    Dziś polscy politycy bardziej troszczą się o Ukraińców budujących swoją tożsamość na tradycji OUN-UPA, niż na własnych obywatelach, o których powinni dbać. Każdy polityk stojący ramię w ramię z banderowcami pluje na groby naszych przodków. Oni po prostu nas nienawidzą i chcą do końca upodlić. Samo wejście Ukrainy do UE byłoby na rękę tylko i wyłącznie Niemcom. Poza tym jak nierozumnym trzeba być, żeby wspierać banderowski odłam opozycji na Ukrainie. Pogrobowcy OUN-UPA nawołują do zabrania Polsce południowo wschodnich powiatów. Polityków mieniących się polskimi, którzy popierają nacjonalistów ukraińskich, można nazwać tylko w jeden sposób. Myślę, że każdy wie, jak.
    Najsmutniejsze jest to, że wielu ludzi, uważających się za patriotów, jest zainfekowanych piłsudczykowską trucizną, która nie pozwala trzeźwo spojrzeć na to, kim naprawdę są dla nas Ukraińcy. W 1918 roku Polacy w Galicji Wschodniej, we Lwowie, byli bestialsko mordowani, a Józef Piłsudski, realizując wytyczne Niemców, kazał oddać Ukraińcom te ziemie. Na szczęście Lwów i Galicja Wschodnia zostały obronione, wbrew rozkazom. Dziś historia się powtarza, "polscy" politycy wysługują się Niemcom, popierając antypolski i antysemicki odłam opozycji na Ukrainie, który w swoim programie nawołuje do rewizji granic.
    "Polskie" elity obnażyły się w pełnej krasie na tle powiewających flag czerwono-czarnych, z tryzubem pośrodku. Czy ktoś ma jeszcze jakiekolwiek złudzenia, kim oni wszyscy są?

  • wincentypol 10 December 2013, 14:57 Romaszewska: Kresy.pl to moskiewska agentura

    Redakcja portalu Kresy.pl jest zniesmaczona insynuacjami Agnieszki Romaszewskiej. Pierwszy raz spotykamy się z tego typu zarzutami z ust wydawałoby się poważnej osoby. Do tej pory takie zarzuty padały zazwyczaj ze strony osób niezrównoważonych lub internetowych haterów. Należy dodać, że zarzuty te nie pojawiały się częściej niż oskarżenia o rusofobię i bycie „partyjną pisowską szczekaczką”. Dlatego chętnie dowiedzielibyśmy się kto i co donosi Agnieszce Romaszewskiej na nasz temat i co jej „piszczy” w głowie, gdy czyta nasze teksty.Czyżby ta Pani zapominała za pieniądze jakich podatników żyje sobie dostatnio w Polsce zamiast w Białoruskiej kolonii Karnej ,może jej zaproponować powrót do jej Ojczyzny Łukaszenko już na nią czeka.

  • wincentypol 10 December 2013, 14:45 Sława Ukrainie to hasło banderowskie

    Siedem pytań o Ukrainę

    1. Dlaczego Polska miałaby pomagać Ukrainie albo jakiemukolwiek innemu państwu?

    2. Dlaczego lobbowanie za wstąpieniem Ukrainy do UE oznacza "pomoc"?

    3. Dlaczego w widocznym i oczywistym przypadku konfliktu sił wewnątrz Ukrainy, używa się określenia pomóc Ukrainie? Znaczy komu? Jednej części sporu?

    4. O ile mniej pieniędzy z UE Polska otrzymałaby gdyby znalazła się w niej Ukraina?

    5. Czy istnieje konflikt interesów między Rosją a tą częścią Ukrainy, która chce jej włączenia do UE? Jeśli tak, to czy politycy polscy jeżdżący na Ukrainę działają na szkodę interesów Rosji? Jeśli tak, to czy nasze relacje z Rosją mają dla nas znaczenie, co możemy zyskać a co stracić?

    6. Czy Ukraina w UE będzie propolska czy antypolska? Czy mamy pewność co do tego przyszłego stanowiska państwa ukraińskiego? A jeśli nie mamy tej pewności to czy słusznie robimy interweniując na majdanie?

    7. Czy dobrą jest interwencja w wewnętrzne sprawy drugiego kraju,polegająca na udziale czołowych polityków obcego państwa w demonstracjach antyrządowych? Czy przywódca niemieckiej partii SPD albo frakcji chadeckiej z Bundestagu, dobrze zrobi jeśli przyjedzie za 10 lat na demonstrację Ruchu Autonomii Śląska zorganizowaną w celu oderwania Śląska od RP? Przecież sami dajemy wzór.Nasz apel do polskich polityków posługujących się na kijowskim Majdanie hasłami banderowskimi:

    Gdy za kilka miesięcy będziecie czcić ofiary OUN-UPA i potępiać ukraińskich nacjonalistów, nie zdziwcie się, że u dużej części osób do których wykrzykiwaliście hasło „Sława Ukrainie!” wywoła to niezrozumienie lub szok. Zdecydujcie się, chcecie pojednania europejskich demokratycznych wartości z „bohaterską przeszłością" Ukraińskiej Powstańczej Armii czy też nie?

  • Proszę, proszę, Isakowicz już nie lubi swojego niedawnego idola Zalewskiego? Plucie na ofiary smoleńskie, na Macierewicza, badanie katastrofy i Kaczyńskiego mu nie przeszkadzały, ale jak skrytykował "rekonstrukcję" napadu UPA to dopiero wtedy Isakowicz na abarot. Może i mu chodzi o prawdę, ale prawdę po trupach do celu, gdzie cel uświęca środki.

  • P.) RockDarnok: Zmień Pan zioło lub psychiatrę bo i jedno i drugie bardzo Panu szkodzi.

  • I co nam po takich przeprosinach, skoro dalej będą im kwiaty składać?

  • Chciałbym aby Ruch Narodowy współpracował z Ukraińskimi narodowcami tak jak pracuje z węgierskimi.Kością niezgody nadal jest niestety jednak OUN i UPA.Należy dołożyć wszelkich starań aby znaleźć wyjście takie,które nas w końcu usatysfakcjonuje ale też nie przyniesie ujmy Ukrainie.Skoro uważają,że są to ich bohaterzy(nie wiem dlaczego) to niech zdobędą się po prostu na zwykłe słowo "przepraszamy".

  • wladyslaw 9 December 2013, 13:41 Rasizm i antysemityzm na kijowskim Euromajdanie

    Ta kobieta na video w 2008 roku miala problem z milicja, bowiem uczestniczyla w zabojstwe obywatelia Nigeryi w Kijowe Ma na imie Diana Kamluk

  • rockdarnok 9 December 2013, 08:27 Rasizm i antysemityzm na kijowskim Euromajdanie

    Dziękuję bardzo za ten artykuł. Fakt,że media nic nie mówią na ten temat bo są lewicowe a ponadto chcą pluć tylko na swój kraj.A na cudzy się boją.

  • wincentypol 8 December 2013, 16:17 Radziecki pomnik oblany czerwoną farbą

    Czy państwowe władze usłyszą głos obywateli? Nie tak dawno nie usłyszeli głosów miliona obywateli to i ten ma małe szanse.

  • Osobom, które wywiesiły transparent postawiono zarzut nawoływania do nienawiści na tle różnic narodowościowych i publicznego znieważania obywateli Federacji Rosyjskiej z uwagi na przynależność narodową.Idąc tokiem rozumowania prokuratora można powiedzieć że obywatela Federacji Rosyjskiej to czerwona hołota.A poważnie to za nasze pieniądze to Pan prokurator powinien wykazać się prawdziwymi wynikami pracy a nie działalnością polityczną .

  • Polecam poczytać wspomnienia ocalałych z ludobójstwa na Wołyniu
    http://dziennik.artystyczny-margines.pl/kategoria/zbrodnie-oun-upa/

  • No proszzzzz... - "„Nie rozumiem dlaczego NATO wydaje takie deklaracje” - powiedział dziś szef rosyjskiej dyplomacji Siergiej Ławrow". Facet przyznaje się do znacznego upośledzenia umysłowego i nic. A jest ministrem SZ mocarstwa światowego, jak by nie było. Takiego, co to instaluje swoje bazy wojskowe pod nosem Polski (http://www.kresy.pl/wydarzenia,wojskowosc?zobacz/rosyjskie-mysliwce-na-bialorusi) i ćwiczy ataki rakietowe na Warszawę.

    Czy to nie prezydent Komorowski uświadamiał nas co do przyjaźni z Rosją i zbyteczności naszej armii?
    Wygląda na to, że takich "niepełnosprytnych" umysłowo jest w polityce więcej. Chyba, że to nie jest ograniczenie umysłowe?

    A w takim razie co to jest?

  • kewin 6 December 2013, 16:27 Z dziejów polskiej głupoty politycznej

    jarek powinieneś się tego wstydzić -to jest hańba

  • popieram szanownego ks. Tadeusza p. kaczyński pozdrowił szowinistów których ojcowie wyrżneli między innymi bezbronne kobiety i dzieci w Ostrówkach a ich szczątki niepozwalają nam pochować po katolicku

  • wincentypol 6 December 2013, 08:13 Tusk chwali Kaczyńskiego

    Nareszcie chwali Jarosława Kaczyńskiego.Dlatego że Kaczyński na tle czerwono-czarnych fan i z zawołaniem ,,sława ukraini" przynajmniej dla mnie jest skończony jako polityk .Ten facet oszalał na tle sekty smoleńskiej on nawet w toalecie będzie powoływał się na kontynuację dzieła L Kaczyńskiego.Czas zmienić to towarzystwo okrągłego stołu i pogonić do kamieniołomów bo zniszczą Polskę i nawet nie potrzeba banderowców i innych faszystów żeby tego dokonać oni to robią z nadwyżką.

  • patrycja5575 6 December 2013, 00:08 Gra z Kremlem

    Ale nieprawdopodobnych, a jednak prawdziwych rzeczy można się dowiedzieć z tego artykułu o których nie miałam wcześniej większego pojęcia; a tutaj wszystko jest wyłożone czarno na białym....

  • Bardzo interesujący wątek w naszej historii!

  • patrycja5575 5 December 2013, 22:42 Tusk chwali Kaczyńskiego

    Nareszcie chwali Jarosława Kaczyńskiego, a zawsze krytykował i wyśmiewał PiS.

  • Bardzo ciekawa postać!

  • wladyslaw 5 December 2013, 15:05 Majdan - stawka starcia

    Trzeba uwazac, ze polowa Ukrainy nie chce Majdanu. Oto link - duzo foto manifestacji pro-Janukowiczowskich we Wschodnej Ukraine

    http://www.ostro.org/general/politics/news/432666/

  • Dla prawdziwie Polskich interesów pozostaje kibicowanie a nawet jak się da to i ukryć piłkę w tłumie kibiców -Ukraina związana z UE to tylko marginalizacja Polski na wszystkich płaszczyznach i tylko takie bydło polityczne i to z całej sceny politycznej może tego nie rozumieć .No cóż prawdziwe elity naszego narodu są wyniszczone począwszy od 1939 r do dnia dzisiejszego.Na dzień dzisiejszy nie można wskazać nawet jednego polityka dla którego ważniejsza jest POLSKA niż własna kasa.

  • wincentypol 5 December 2013, 12:19 Z dziejów polskiej głupoty politycznej

    Ja to swój do swego ciągnie jeszcze nic nie podpisane a już faszyści w wielkiej komitywie.Naziści, ekstremiści i przestępcy nie mogą być partnerami w rozmowach o integracji europejskiej Ukrainy - oświadczył premier tego kraju Mykoła Azarow podczas spotkania w Kijowie z ministrem spraw zagranicznych Niemiec Guido Westerwelle.

  • wincentypol 4 December 2013, 19:54 Nie możemy się kierować emocjami

    Bardzo przemyślana ocena obecnego szaleństwa publikowana na blogu Salonu 24 przez blogera ADAMA KADMONA. ,,Ukraińska Histeria
    Sprawa Ukrainy, która z niewiadomych powodów zapchała weekendowe nagłówki, po raz pierwszy pokazała jak bardzo niektórzy nie nadają się do rządzenia i jak bardzo rządzący powinni skupić się na przyswojeniu lekcji politycznego opanowania. Wczorajszy i dzisiejszy dzień pokazują, że to gazety decydują o tym, jak się ma zachować premier i prezydent, a nie polityczne doświadczenie wymienionych.
    Ukraina.

    Z Ukrainą nam nie po drodze. Z wielu względów: należy do rosyjskiej strefy wpływów, nie jest (nie chce) być w Unii Europejskiej, która bez specjalnego żalu przyjęła to "sensacyjne doniesienie". Ukraina ma też historyczne zaszłości z Polską, które o ile pamiętam, nieźle mieszają w relacjach polsko-ukraińskich.

    Oczywiście Ukraina ma prawo mieć swoich bohaterów -tak samo jak polskim obywatelom może się to nie podobać. A skądinąd wiemy, że niektóre postacie historyczne Ukrainy są jak kolec czy to w oku czy w sercu polskich utrwalaczy pamięci.

    Na pewno każdy z Was, gdy popatrzy na mapę i wyobrazi sobie Ukrainę w Unii Europejskiej, zobaczy, że Wielka Rosja zostanie (wg mapy) państwem azjatyckim, ale chyba już nawet nie mocarstwem gdyż tą nazwę opatentowały dla siebie Chiny. Rosja ma ambicje być na kontynencie europejskim i trudno byłoby jej te ambicje realizować wisząc na obrzeżach Europy.

    Powinno być to dla Was tak jasne jak dzisiejsze słońce na niebie. Podobnie jak i to, że Ukraina jest przyspawana gospodarczo do Rosji, a oderwanie jej brutalnie od źródła egzystencji będzie podobne jak oderwanie narkomana od heroiny: skutki będą opłakane dla tych, którzy postanowili uzdrowić “chorego i na głodzie”.

    Więc Europa nie płacze za Ukrainą, swoje zainteresowanie ograniczając do krótkich newsów na temat tego co dzieje się na Majdanie.. krótszych niż info o protestach w Bangkoku, helikopterze w Glasgow czy wykolejonego pociągu w Nowym Jorku. Media zachodnie nie biegają za przywódcami swoich państw z pytaniem dlaczego nie ma ich jeszcze na Ukrainie. Media nie śmieją się ze swoich premierów i prezydentów, że w sobotę byli ... (tu wpiszcie co chcecie) a nie na Ukrainie.

    Za to w Polsce, Ukraina jest chyba ostatnią szansą by w państwowych mediach pojawili się zapomniani politycy, znani już tylko z Twittera. W Polsce media wyczuły moment by dopisywać sensacyjne znaki zapytania w tytułach newsów i przy okazji kopać w rządzących ile się da. Polscy redaktorzy wyczuli idealny moment by spróbować zdobyć etat w gazetach i skończyć z biedną egzystencją na własnych portalach.

    Ale najlepsze w tym wszystkim jest to, że szef partii opozycyjnej, będący w opozycji do Unii Europejskiej i wszystkiego co ona niesie, pojechał do Kijowa by wspierać tamtejszą opozycję w uwalaniu rządu Ukrainy, który chce zrobić to, co już od dawna zapowiada szef polskiej opozycji: trzymać Naród z dala od unijnego zła.

    Oczywiście Kaczyński ma prawo przemawiać do tłumów na Ukrainie ponieważ nie ponosi za to żadnej odpowiedzialności politycznej, podobnie jak i nasz kraj nie odpowiada za wyczyny polityka opozycji na barykadach innego kraju. Choć dziwię się, ponieważ tak wytrawny polityk jak Kaczynski powinien wiedzieć, że Kliczko zabiega o wsparcie finansowe (i je ma) nie tylko oligarchów z Układu, ale i klei się do nacjonalistycznej partii, która tak gryzie polskich patriotów.

    Tak wytrawny polityk powinien wiedzieć, że decyzja Janukowycza o wstrzymaniu wejscia Ukrainy do EU, jest dla opozycji ukraińskiej tylko okazją do uwalenia władzy na Ukrainie, tylko po to by dorwać się do koryta.

    A nie zrywać z rosyjskiej smyczy.

    Bo to się Ukrainie nie opłaca.

    Nie dziwią mnie nagłówki robiące z Kaczyńskiego Juliusza Cezara. Nie dziwi mnie to, że Kaczyński i jego elektorat szaleje, że Michnik nazwał prezesa patriotą, a Karnowski pochwalił Michnika za ten gest przyjaźni. Chociaż nie wiem dlaczego patriotyzmem jest przemawianie do Zbuntowanego Innego Narodu na barykadzie w Innym Kraju.

    Ale na pewno mi to wyjaśnicie.

    Nie dziwi mnie nawet zaślepienie prawicowego elektoratu, który zamiast gały przecierać ze zdziwienia, prawie świętuje, nie zauważając jak pięknej manipulacji dokonują właśnie media- wraz z tymi znienawidzonymi michnikowymi i tefałenowymi- na spragnionych akceptacji i uznania zwolennikach Kaczyńskiego.

    Dziwi mnie tylko jedno: zachowanie naszego rządu, który poddaje się ukraińskiej histerii polskich mediów i zaczyna się zbierać nie wiadomo po co, jeszcze bardziej dając upadającym gazetom żer, że próbuje COŚ naprawić.

    Choć tylko Bóg i Ja wiemy, że nic nie zepsuł, a świat ma ważniejsze rzeczy na głowie niż Ukrainę.

    To tyle na dzisiaj. Dziękuję :)"

  • Znowu dranie zaczepiają?..

  • Znowu dranie zaczepiają?..

  • Znowu dranie zaczepiają?..

  • orzel_bialy 4 December 2013, 11:13 Gra z Kremlem

    Przetrzymywanie przez dwa miesiące dokumentów notyfikacyjnych przez Radka miało swój cel. To nie jest efekt nieprofesjonalizmu lecz celowego działania.

  • wincentypol 4 December 2013, 09:37 Polityka miłości a polityka interesu

    Zamieszczam kopię komentarza jednego z czytelników artykułu atakującego P. Zygmunta Gintwonta Z całego szeregu mądrych komentarzy pod artykułem niejakiego Marcina Hermana . Ze względu na udokumentowanie jego wypowiedzi popartej dużą ilością rzetelnych odnośników. Polecam. Piotr x
    03.12.2013 19:56
    http://narodowcy.net/polska/8442-jaroslaw-kaczynski-na-wiecu-razem-z-ukrainska-swoboda
    "Bardzo duża część to członkowie Swobody, wraz z Kaczyńskim z jednej sceny przemawiał jej lider Ołeh Tiahnybok."

    Partia Swoboda, odwołuje się do tradycji banderowskich, czyli do ideologii odpowiedzialnej za ludobójstwo Polaków na Kresach w czasie II wojny światowej.

    Program
    http://www.tyahnybok.info/dokumenty/inshi/003930/

    Ukraińscy nacjonaliści kwestionują polsko-ukraińską granicę
    http://www.naszdziennik.pl/polska-kresy/32491,ukrainscy-nacjonalisci-kwestionuja-polsko-ukrainska-granice.html

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ołeh_Tiahnybok
    "..31 października 2010 roku jego nacjonalistyczna partia Ogólnoukraińskie Zjednoczenia Swoboda wygrała wybory lokalne w obwodach zachodniej Ukrainy. W swoim powyborczym wystąpieniu ogłosił, że będzie starał się o rozszerzenie granic państwa ukraińskiego, ponieważ obecne są "niesprawiedliwe" /w tym także ziemie wschodnie obecnej Polski/
    Ogólnoukraińskie Zjednoczenie Swoboda
    http://www.ivrozbiorpolski.pl/index.php?page=swoboda

    Ołeh Tiahnybok
    http://www.ivrozbiorpolski.pl/index.php?page=tiahnybok

    Antypolska Swoboda. "Nacjonalistyczna partia wezwała do niszczenia na Ukrainie tablic upamiętniających polskie ofiary UPA"
    http://wpolityce.pl/wydarzenia/11959-antypolska-swoboda-nacjonalistyczna-partia-wezwala-do-niszczenia-na-ukrainie-tablic-upamietniajacych-polskie-ofiary-upa
    Węgierscy nacjonaliści zrywają współpracę z ukraińską Swobodą
    http://www.autonom.pl/?p=5118
    Prawda o nacjonaliźmie za wschodnią granicą. Antypolonizm?
    http://bezprzesady.pl/aktualnosci/prawda-o-nacjonalizmie-za-wschodnia-granica-antypolonizm

    Tiagnibok Oleg, szef partii „Swoboda”
    „Nasza Ideologia jest oparta na pracach Dmytro Doncowa, my jedynie staramy się je uwspółcześnić i dopasować do realiów naszego życia."

  • leopoldliskula 4 December 2013, 08:54 Polityka miłości a polityka interesu

    Zgadzam się z autorem artykułu, cieszy że nie wszyscy myślą i co więcej piszą oraz mówią jak wypada, tylko jak tak to naprawdę wygląda. Szkoda, że w mass mediach się to nie przebije...

  • wincentypol 3 December 2013, 21:36 Polityka miłości a polityka interesu

    Szanowny Panie_.:Zygmuncie Gintowt: Wszelka dyskusja z idiotami nie ma sensu ,rujnuje zdrowie i psychikę ,idiotów należy leczyć problemem dla naszego kraju jest obecnie olbrzymia ilość tzw ,,pożytecznych idiotów" Proszę niech Pan publikuje swoje artykuły i przemyślenia zamiast tracić czas na nonsensy Zygmunt Gintowt.W pełni sympatyzuję z Pana tezami odnośnie ukrainy.

  • wincentypol 3 December 2013, 15:48 Czy krytykowanie banderowców jest prorosyjskie?

    Dogmat rządzący polską polityką wschodnią narzuca schemat myślowy, wedle którego priorytetem w polityce polskiej wobec Ukrainy powinno być wyrwanie tego kraju ze strefy wpływów Rosji i... tutaj kończy się cała „wizja" No właśnie I CO DALEJ ?????????????????

  • wincentypol 3 December 2013, 14:00 Ukraińska opozycja próbuje odwołać rząd

    Tam nie ma żadnego tłumaczenia.

  • roentgen 3 December 2013, 12:50 Ukraińska opozycja próbuje odwołać rząd

    Pozwoliłem sobie przygotować tłumaczenie artykułu ukraińskiego politologa na temat wydarzeń na Majdanie. Być może kogoś zainteresuje:
    pokazywarka.pl/lotr-przemowil/

  • i...dobrze...

  • P amstaf).Niech się Pan nie nakręca nie jestem u-kraińcem.

  • No jeśli ze Lwowa to wiele tłumaczy...

  • Ot najprostsze wyjaśnienie mojego nawiedzenia "PATRIAE FIDELIS",

  • P amstaf), Na wszystko jest sposób na szympansa też .Choć podobno gorzej z tą sprawą w odniesieniu do jeża a jednak lejek czyni cuda. A poważnie powinien Pan znać podstawową zasadę na której wyrosła potęga Albionu.Więc spokojnie i z wyrachowaniem czekajmy na naszą chwilę.

  • P Lannes ). powinien Pan wiedzieć że,wiele Polskich dróg prowadziło także przez to więzienie NKWD, Więc wycieczka niestosowna i impertynencka.

  • Raczej z Łubianki...

  • Ze Lwowa

  • A Pan znowu swoje....szansa to jest wy......ć szympansa a nie powrót Lwowa,skąd się tacy nawiedzeni biorą.....?

  • A szansa na Powrót Lwowa coraz bliżej.

  • Dokładnie niech się pozabijają nawzajem potomkowie banderowców. Szkoda, że nasz kraj jest rządzący przez tych co jest i nie jest wystarczająco silny, bo można to byłoby wykorzystać dla dobra Polski!

  • Banderowskich flag było więcej niż ukraińskich,więcej było tylko idiotów z Polski w rodzaju Kaczyńskiego.

  • jesli biegali z banderowskmi flagami...nie mam oporów by dostali jeszcze większe baty!!!! a jak wiecie nie brakowało tam "europejczyków" spod znaku czerwono czarnej faszystowskiej hołoty

  • wincentypol 1 December 2013, 14:54 Nie wpuszczajmy Ukrainy do UE

    I to jest autentyczne podsumowanie obecnej sytuacji ,szczególnie jak widzę te czerwono-czarne flagi faszystów z UPA.Taka ukraina zasługuje na zniszczenie . Ukraina nie podpisała umowy stowarzyszeniowej z Unią Europejską i wbrew temu, co się obecnie sądzi właśnie taki obrót sprawy jest zgodny z interesami Rzeczypospolitej. Można wręcz powiedzieć, że Polska kolejny raz miała więcej szczęścia niż rozumu. Nie ma bowiem żadnych racjonalnych podstaw do tego, by sądzić, że Ukraina w tzw. „Europie” byłaby dla naszego kraju kimś więcej niż tylko gigantycznym sojusznikiem Berlina na naszej wschodniej flance.

  • wincentypol 1 December 2013, 14:49 Nie wpuszczajmy Ukrainy do UE

    Kakadu to taki dziwaczny ,,ptok" więc przestań w...ać wytresowane teksty szczególnie na tym portalu piepszu nie dostaniesz .