• Oczywiście ten monopartyjny system finansuje "pewne" lobby. Na dniach powiedział o tym brytyjski minister stanu w departamencie rozwoju międzynarodowego (do lipca br.) - Alan Duncan. W wywiadzie jakiego udzielił dla jednej dzienniki rzekł on, że USA są po wpływem potężnego lobby finansowego i zażądał aby partie brytyjskie przestały być finansowanymi przez jewrejów w interesie tego czegoś co urosło w Palestynie. Znający angielski niech poczytają sami: http://davidduke.com/senior-british-mp-us-politics-control-powerful-financial-lobby-israeli-lobby-must-stop-funding-uk-parties/

  • tagore 7 November 2014, 11:40 Tuba Stalina

    Zaolzie było terytorium spornym pomiędzy Polską a Czeską Republiką ,pierwsi siły zbrojnej w tym sporze
    użyli Czesi wykorzystując wojnę Polsko Bolszewicką i odrzucając możliwość plebiscytu przy poparciu Francji.

    tagore

  • ems 7 November 2014, 11:27 Spór o Armię Krajową

    Przed II wś istniała formacja "Obrona Narodowa". W kampanii wrześniowej brały udział bataliony, półbrygady i brygady. Można nawiązać do tej nazwy.

  • votum_separatum 7 November 2014, 11:24 Kolonko: Polityczne trzęsienie ziemi w Ameryce [+VIDEO]

    Faktycznie jest to system monopartyjny, jak w każdym reżimie.

  • janek24 7 November 2014, 11:22 Tuba Stalina

    Częściowo zgadzam się z Panem Putinem - Polska dostała nauczkę w 39 za swoją krótkowzroczną politykę zagraniczną i za swoje myślenie życzeniowe. Jednak zajęcie Zaolzia to nie ta sama skala wydarzenia co zajęcie połowy kraju, to nadal była nieusprawiedliwiona agresja. Jedna sprawa to prowadzenie tzw. realpolitik, wg mnie działania Hitlera i Stalina były zarówno logiczne jak i do przewidzenia. Druga sprawa to jednak to, że były to działania zbrodnicze, to oni popełnili te wszystkie zbrodnie na naszym narodzie, a nie my sami. Nie można o tym zapominać.

  • votum_separatum 7 November 2014, 11:19 Ukraina: Działania bojowe na pełną skalę

    @gregoza - oznacza to, że nikt poważnie nie traktuje bełkotu ukraińskiego uzurpatora Poroszenki, czy też całej reszty junty kijowskiej. Terrorystami są po prostu ludzie z Kijowa i przez ten Kijów nasłani na ludność Noworosji. Na szczęście żydowskim oligarchom Ukrainy pieniądze dość szybko się kończą i albo na pomoc przyjdą im ich pobratymcy z USA albo cały cyrk skończy się rewolucją w Kijowie.

  • ems 7 November 2014, 11:15 Niech się boją Polaków

    Nasz system obrony kraju powinny tworzyć trzy filary: 1- zawodowe Wojsko Polskie, 2- oddziały obrony terytorialnej, 3- praworządni obywatele pod bronią.

  • votum_separatum 7 November 2014, 11:14 Rosyjskie agenturalne tsunami w Czechach

    Gazeta Wyborcza/Jidische Zeitung jest też wydawana w Czechach? ;-D Biedni ludzie! Żydowska agentura nie może znieść braku poparcia dużej części społeczeństwa dla chazarskich matactw, stąd duża ilość podejrzanych o agenturalność spośród różnych środowisk. Faktycznie poglądy komuchów nie dziwią, ale zwykle młoda prawica nie jest otumaniona bełkotem gadzinówek w rodzaju "wyborczej" i nie ma poglądów redaktora! Stąd brak poparcia dla atlantystów i europederastów.

  • Skandal na Ukraine. Dziennikarz Roman Gnatuk na zywo z Donesku powiedzial, ze miejscowe mieszkancy pytli, kiedy Putin wyszle wojsko, zeby nas bronic od bomb ukrainskich W stuio byl obecny radnik ministra MSW Anton Geraszczenko. Zostal zaskoczony
    http://www.youtube.com/watch?v=lfnjEt5zQYo

  • a kto ją tutaj chciał. Gruba jest i brzydka, a w dodatku nienawidzi Polaków.

  • Baba z wozu koniom lzej.Zadnych zobowiazan wobec litvusow.

  • tagore 7 November 2014, 09:52 Niech się boją Polaków

    Nie bez przyczyny Polska konstytucja przed drugą wojną światową była tak skonstruowana
    aby umożliwić działanie legalnego rządu Polskiego po zajęciu terytorium Polski przez agresora.
    Wraz dążeniem do zakupu terytorium poza obszarem Europy świadczy to o tym ,że rządzący
    Polską politycy poważnie liczyli się z możliwością agresji i próby zniszczenia Polskiego Państwa.

    tagore

  • tagore 7 November 2014, 09:45 Spór o Armię Krajową

    Myślę ,że to nawiązanie do AK jest po prostu na czasie i ma pewne polityczne konsekwencje.
    A Pan pułkownik zacznie się oburzać w innych sprawach dotyczących AK.

    tagore

  • Przy funkcjonującym w krajach starej unii ukrytym merkantylizmie ekspansja Polskich firm bez wsparcia Polskich Banków jest poważnie utrudniona.Są równi i równiejsi.

    tagore

  • to jest podobnie jak ostatnio ktos powiedzial, ze Polska jest winna rozpoczecia II wojny swiatowej, bo nie dala zgody Niemcom na korytarz.

  • ulvar 7 November 2014, 08:39 Wspólnota rozbójnicza walczy z Polską

    Polecam Ci stronę autorską St. Michalkiewicza www.michalkiewicz.pl oraz filmy ze spotkań z nim (YT). Porusza tematy m.in. antypolonizmu (żydowskiego, niemieckiego...). Nazywa rzeczy po imieniu.

  • I jeszcze jedno - przecież nikt nam nie broni wykupić firmy np. we Francji i słac kaskę do Polski !

  • To pierwsza rozsądna decyzja Obamy od początku urzędowania. Iran rękami Assada, ale nie tylko, natłukł więcej tych fanatyków niż usa swoimi super(drogimi)bombami od 11.09. Co najmniej kilka razy tyle ile wyniósł bilans amerykanskich operacji w Afganistanie i Iraku po Saddamie. Żeby tak jeszcze w sprawie Syrii Obama miał odwagę wesprzeć odpowiednią stronę kierując się właśnie amerykańskim interesem a nie pewnego państewka wymienionego w artykule.

  • gegroza 7 November 2014, 07:51 Nasilone walki o lotnisko w Doniecku [+MAPA]

    Tak - mam nadzieję, ze Ukraińcy wezmą się w garść i przegonią stalinistów na wschód.

  • :)

  • gegroza 7 November 2014, 07:49 Ukraina: Działania bojowe na pełną skalę

    Z terrorystami też sie negocjuje. przykład - Boko Haram i porwane dziewczyny. A ktos uznał Boko Haram ?

  • Żenada

  • Do jakiego stronnictwa/lobby należy PiS? Przecież to oczywiste i powszechnie wiadome, że do - jak wyjaśnia St. Michalkiewicz - pośpiesznie reaktywowanego stronnictwa amerykańsko-izraelskiego. Filosemityzm tej partii, pochodzenie pewnych polityków, czy wreszcie powiązania z me(n)diami Wildsteina i Sakiewicza mówią same za siebie. To nie jest robienie laski amerykanom, czy obrzezańcom z Izraela, ale jawne lizanie dupy pod przykrywką patriotyzmu. Nie przeczę, że cały PiS jest taki, ale postępowanie i kierunek tej partii w wielu kwestiach nie jest zbieżny z polską racja stanu, jak to się pięknie określa.
    Jak wielu innych polskich patriotów w wytęsknieniem czekam na powstanie stronnictwa/lobby polskiego.

  • gegroza 7 November 2014, 07:46 Powalczą z sierpem i młotem

    Ohydny symbol

  • Parafrazując: Gdyby Ukraina nie została utworzona po rozpadzie Związku Radzieckiego, to dzisiaj nikt by nie zabijał biednych ukraińskich wojaków w Doniecku i innych miastach.

  • tutejszym 7 November 2014, 06:51 Ukraina: Działania bojowe na pełną skalę

    De facto twór "Doniecka Republika Ludowa" został już uznany przez poważnych graczy na międzynarodowej scenie politycznej. Duży plus dla Putina o skuteczności polityki FR.

  • tutejszym 7 November 2014, 06:42 Dezintegracja Ukrainy jest faktem

    Panie "Sylwia" (vanderBrook), mundio73, dziękuję Wam za tak szczery bełkot z Łubianki w stylu późnego Stalina. Wasza ruska propaganda swoją głupotą aż poraża. Ale troska o FR i nienawiść do USA tak dobitnie bije z Waszych intelektualnie nieporadnych wypocin. Ale co robić, "Wasal wykonuje polecenia pana", nawet kiedy najemnik jest głupcem z obcej nam kultury.

  • Dziękuję za słuszną uwagę. Rzeczywiście pomyliłem formacje. Nie zmienia to wymowy mojej wypowiedzi.
    Nie uważam, żeby należało stawiać pomniki Ukraińcom walczącym po stronie niemieckiej w Powstaniu Warszawskim.

  • tutejszym 7 November 2014, 06:29 Dezintegracja Ukrainy jest faktem

    Panie "Sylwia" (vanderBrook) Nawet idiota SobiePan podświadomie zidentyfikował w tobie pachołka ruskiej propagandy. Cytuję słowa SobiePan o Panu "Sylwia" (vanderBrook": "P.Sylwio Ten artykuł to miód na serce tych wszystkich którzy byli bezkrytycznie opluwani przez wiadomych Panu ukraińców i agentów wpływu jest chociaż częściowa rehabilitacją także PANA". A na ruski sznur taka kreatura jak ty czy wariat SobiePan nas - Polaków - na pewno dobrowolnie nie weźmie. Agent ruski na Łubiankę, wariat do zakładu w Łodzi.

  • Przestańcie powtarzać bzdury o nieuznawanych republikach. Skoro negocują z nimi i podpisuja porozumienia Ukraina, UE i OBWE, to oznacza, że są one uznane.

  • Gdzie patrzy Zachod i obroncy praw czlowieka? :))))) Dlaczego nie krzycza, ze rzad belgijski musze zrezygnowac ze stanowiska, jak mowili to Janukowiczewi w Kijowie? Jednym wolno, innym nie

  • Kiedyś pewien poseł powiedział; Ja nie wiem z kim można bez obaw rozmawiać w tym sejmie; jak ktoś nie należy do stronnictwa ruskiego, to należy do pruskiego. To PIS do jakiego należy......? Przyznać nam się zaraz

  • wtajemniczony 7 November 2014, 02:32 Wspólnota rozbójnicza walczy z Polską

    Kto jak kto, ale Stanisław Michalkiewicz na swojej stronie od kilku lat nazywa problem po imieniu.

  • sylwia 6 November 2014, 23:49 Dezintegracja Ukrainy jest faktem

    Nie epatujemy. Banderowcy tryumfalnie maszerują po ulicach ukraińskich miast. SS też. Teraz wy Ukraińcy chcecie to samo robić w Polsce.

    https://www.youtube.com/watch?v=giYwMVSlAGs

    https://www.youtube.com/watch?v=u7Z0incwC2w

  • sylwia 6 November 2014, 23:40 Dezintegracja Ukrainy jest faktem

    P. mundio73: Dziękuję za wnikliwy komentarz. Patrioci mają trudne zadanie bo walczyć muszą w ogniu wrogiej propagandy środków masowego przekazu będących w rękach antypolskich. Jak niełatwa to jest walka widać na przykładzie Węgier, którym teraz w odwecie za niezależną politykę majstruje się węgierski Majdan. Jeśli to nie pomoże to na Węgrzech wykryje się Al Kaedę i ISIL i zrobi się interwencję NATO. Zwyciężać ma przecież międzynarodowy oligarchat a nie pragnące swobody narody.

  • Zaraz wszyscy dziennikarze będą biec z Korzeniowskim do Kijowa w 10 rocznicę pomarańczowej rewolucji i 1 majdanu. Ogłoszenie zawiera biegacza w kolorach banderowskich czerwono-czarnych

  • szczurek 6 November 2014, 23:35 Nasilone walki o lotnisko w Doniecku [+MAPA]

    Z tej mapy wygląda ,że bidulki ukraińskie są ostrzeliwane i nic nie robią tylko biorą na klatę wszystko. Lecz materiały dostępne w sieci pokazują co innego, już mi się nie chce pisać ,że nie mówiłem ,że nastąpi ofensywa ukraińska . Przykładem barbarzyństwa wojny niech będzie ten filmik, przedstawiający dziecko zabite podczas ostrzały na ichnim ORLIKU
    https://www.youtube.com/watch?v=BUp0bj77Nj0 &list=UUbwfUqs5Y6_jblWJwMIfRzA

  • Huk, Sycz i Tyma realizują konsekwentnie nakazy tajnej Uchwały Krajowego Prowidu OUN z 1990 r., której celem jest rozkład państwa polskiego po to by Ukraina przejęła chełmszczyznę i Podlasie. Środkami do tego celu jest bagatelizowanie zbrodni ukraińskich na Polakach, przemilczanie ich i falszowanie krwawej, przestępczej historii UPA. W internecine jest ta uchwała i komentarze do niej, m.in. Jazownika.

  • mundio73 6 November 2014, 23:05 Dezintegracja Ukrainy jest faktem

    Sylwio, zgadzam się z twoimi poglądami. Polskiej polityki wschodniej w zasadzie nie ma poza ciągłymi atakami na Rosję, obroną faszystowskiej Ukrainy, pomaganiem jej finansowo i materialnie. Straty wygenerowane prze głupich polityków są tak ogromne, że trudno będzie je policzyć. Słuchanie nakazów płynących z USA i UE doprowdziły do wasalizacji Polski, stajemy się republiką bananową bez bananów, a otrzmującą tylko baty ze wszystkich stron. Nie obawiam się ataku Rosji na nas, ponieważ nie miałoby dla tego mocarstwa najmniejszego sensu i korzyści, ponieważ nie mamy nic, o co było komukolwiek rozpoczynać wojny. Zależy na niej tylko i wyłącznie USA i Ukrainie po ti aby przeciwstawić się Kremlowi i siać niepokój w Polsce. Atmosferę wojenną podgrzewają media będące na usługach Stanów Zjednoczonych, co ogłosil zamordowany w 1996 r szef CIA z czasow Ronalda Reagana William Colby. Komu jak komu, ale eks szefowi CIA wierzyć należy. No i na koniec, a jakim celu, jak powiedziała podsekretarz stanu USA p. Nolan, przekazano 5 mld $ Ukrainie ? Na zabawki dla dzieci, czy może na żywność ? Nie, te pieniądze poszły na wzniecenie rebelii na Ukrainie, aby NATO mogło zbliżyć się do granic Rosji i zaatakować ją lądem, bo inaczej nie można. Żadne mocarstwo nie pozwoli sobie na rozmieszczenie wrogich wojsk w pobliżu swoich granic. Polscy politycy robią wszystko aby tak się stało, jak żądają mocodawcy, ie licząc się ze stratami poniesionymi przez polską gospodarkę. Wasal wykonuje polecenia pana.

  • Oo Co ja czytam - przecież te słowa: "Odżywa tamta II Rzeczpospolita, bez której nikt by Polaków na Wołyniu nie rżnął" - to zwykła groźba skierowana do Polaków. Bo skoro "odżywa"... to i "rżnąć" znów potrzeba zajdzie, aby tamta II RP znów zginęła (choć teraz III mamy, ale pewnie równie przez Ukraińców znienawidzoną, bo wciąż jakieś tam ukraińskie terytoria okupującą). --- Rozumiem, że "bracia" nasi Ukraińcy czują potrzebę "rżnięcia" (czy to ogólnie pojętego, czy też rozumianego bardziej specyficznie)... cóż, może jak przestaniemy mówić o odradzającej się zbrodniczej ideologii oun-upa oraz nie będziemy potępiać tych formacji to ochota na krzywdzenie Polaków jednak im przejdzie? --- Swoją drogą to bardzo chamska oraz niezwykle butna wypowiedz. Możliwe, że Ukraińcy na tyle zinfiltrowali instytucje III RP, że mogą czuć się jak u siebie, jednak straszenie kogoś "rżnięciem" w sytuacji wojny domowej na wschodzie Ukrainy wydaje się jednak zbytnim optymizmem - należy bowiem przeliczyć siły na zamiary. Szczęśliwie więc wydaje się, że na razie pogrobowcom oun-upa brak sił aby spełnić owe groźby, choć kto wie co przyniesie przyszłość.

  • Usprawiedliwianie ludobójstwa Polaków dokonanego przez część Ukraińców. Podobnie pewnie myślą Hutu w Afryce! To kompromitujący obraz mniejszości ukraińskiej. Bez dwóch zdań do usprawiedliwianie nazizmu. Nie wyobrażam, aby w ten sposób można było usprawiedliwiać inne ludobójstwa dokonane podczas II WŚ! Przecież propagowanie nazizmu!

  • Taa, wszystko fajnie, tylko w tej bajeczce o amerykańskiej demokracji brakuje co najmniej jednego: rząd się zmienia, dla zwykłego człowieka wszystko jest po staremu. Ten system wszędzie działa tak samo.

  • Wygląda to trochę na, typowe dla psychopatów, przerzucanie winy na ofiarę. Coś w stylu "on mnie do tego zmusił, żebym go zamordował", jakby mógł psychopata powiedzieć w sądzie.

  • Wygląda to trochę na, typowe dla psychopatów, przerzucanie winy na ofiarę. Coś w stylu "on mnie do tego zmusił, żebym go zamordował", jakby mógł psychopata powiedzieć w sądzie.

  • "wziął udział w akcji likwidacji przywódcy Al-Kaidy 2 maja 2011 r." - "likwidować" to można jewrejów a on jest zwykłym mordercą. Po prostu bin Laden nie mógł stanąć przed "sądem" bo by szybko wyszło na jaw, że za WTC wcale nie stali Arabowie.

  • http://www.arctowski.pl/index.php?p=25

    Cytuję : "nie zgłasza roszczeń terytorialnych na terenie Antarktyki,"

    Więc mamy jakieś udziały terytorialne na tym lądzie ? Coś się zmieniło pod względem prawnym ?
    Macie jakieś wsparcie Państwa Polskiego ? Powinno się znaleźć trochę publicznej kasy na to.

  • Zapewne po to się ujawnił aby wpadli na taki pomysł i już na nich czekają.

    tagore

  • Na jego miejscu bym się tak nie uśmiechał. Pewnie kilku młodych muslimów już zmierza w kierunku jego domu z materiałami wybuchowymi i bronią. Nie rozumiem co chciał w ten sposób osiągnąć.

  • Polska nie konczy sie na kresach. Jestem na koncu swiata 13.000 km od Polski i jutro rusze statkiem jeszcze dalej i tam wlasnie jest ziemia, ktorej Polsce nikt nie odbierze. http://www.arctowski.pl/index.php?p=113

  • "Jozofat Kocyłowski 10 lipca 1944 r. oficjalnie witał w mieście Wehrmacht, a także odprawiał Mszę Świętą dla ochotników do ukraińskiej 14 Dywizji SS Galizien."
    SS Galizien zaledwie w miesiąc później już w sierpniu 1944 mordowało bezbronnych Polaków w Warszawie.
    Ukraińcy nie widzą w tym nic złego - "Odprawił jakąś mszę, co w tym złego?"
    To znaczy że w dalszym ciągu są judeo-satanistami !